Cris-Tim accelerează diversificarea portofoliului și lansează gama „Grătărescu”

Grupul Cris-Tim, liderul pieței de carne procesată și al segmentului ready meal din România, accelerează diversificarea portofoliului și lansează gama de cârnați „Grătărescu”. Noul produs este destinat grătarului și marchează extinderea portofoliului Cris-Tim în segmentul cârnaților, evaluat drept zona cu cea mai accelerată creștere din industrie. Potrivit datelor de piață, segmentul cârnaților a înregistrat o creștere de aproximativ 16% în volum în 2025 față de 2024, depășind media pieței de carne procesată. GRATARESCU, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

„Strategia noastră este să ne consolidăm poziția de lider în toate categoriile în care activăm și să accelerăm dezvoltarea pe segmente cu potențial ridicat. Lansarea cârnaților Grătărescu este un pas firesc în acest proces. Ne adresăm unei piețe cu o dinamică foarte bună și venim cu un produs adaptat perfect obiceiurilor de consum, dar și momentului cultural al grătarului, atât de prezent în viața românilor. Obiectivul nostru este să transformăm Grătărescu în cârnații de referință ai segmentului și să susținem, prin această lansare, creșterea sustenabilă a grupului, de aproximativ 10% în 2025”, declară Radu Timiș Jr., CEO Grup Cris-Tim.

Cârnații Grătărescu se disting prin rețeta lor bazată pe carne fragedă de porc, condimentați cu usturoi și boabe întregi de muștar, afumați lent cu fum natural de lemn de fag și înveliți în membrană naturală, pentru a păstra suculența. Produsul este disponibil la nivel național în marile rețele de retail modern, în comerțul tradițional, în magazinele proprii Cris-Tim și prin e-commerce, în două formate: 260 g ambalat vidat și 1 kg vrac.

Grătarul, o tradiție românească

Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în 2025, grătarul rămâne un obicei profund ancorat în cultura locală - 34% dintre români îl asociază cu relaxarea în aer liber, 26% cu timpul petrecut în familie, 26% cu weekendurile și vacanțele. Produsul Grătărescu, creat special pentru grătar, este adaptat obiceiurilor actuale de consum și se adresează unui public larg – familii tinere, cupluri active, grupuri de prieteni.

„Grătărescu este unul dintre cele mai importante proiecte de brand ale acestui an. Campania integrată are ca obiectiv să facă din Grătărescu alegerea preferată a românilor la raft. Comunicăm pe un ton construit pe umor autentic românesc și cu un limbaj memorabil, menit să fixeze rapid produsul în mintea consumatorilor. În același timp, Grătărescu consolidează portofoliul nostru de mezeluri printr-o inovație relevantă, care aduce varietate și diferențiere într-o categorie aflată în plină expansiune”, Ligia Smadu, Director de Marketing Grup Cris-Tim.

Lansarea Grătărescu face parte din strategia companiei de a se consolida pe piețele existente, dar și de a-și accelera dezvoltarea în noi segmente cu potențial ridicat în special cele legate de consum rapid și sănătos. Pentru anul 2025, Cris-Tim își propune o creștere sustenabilă de aproximativ 10%, atât la nivel de cifră de afaceri, cât și de EBITDA.

Grupul Ion Mos preia brandul Lucas Bites
Grupul Ion Moș preia brandul românesc Lucas Bites și marchează un nou pas în consolidarea portofoliului
Grupul Ion Moș, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunță achiziția companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele...
gama de produse ready meals Vascar
Vascar intră în categoria de ready meals printr-o investiție de peste 1 mil. euro
Vascar, unul dintre principalii producători români din industria cărnii, face un pas strategic pe piața de ready meals, printr-o investiție de...
Lantmännen Unibake se extinde pe segmentul de patiserie sărată prin preluarea Boboli Benelux. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Lantmännen Unibake preia Boboli Benelux
Lantmännen Unibake, unul dintre cei mai mari producători de panificație din Europa, își consolidează prezența în segmentul de patiserie...
Meggle își consolidează poziția pe piața lactatelor prin achiziția Rücker. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Meggle își consolidează poziția pe piața lactatelor prin achiziția Rücker
Producătorul de lactate Meggle anunță achiziția companiei concurente Rücker, consolidându-și astfel poziția pe piață prin extinderea...