Cosmetic Plant vizează afaceri de 10 mil. lei în 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a raportat pentru 2015 o cifră de afaceri de  8,9 milioane de lei, în creștere cu 20% față de anul precedent. Pentru anul acesta producătorul vizează un avans de 10% al cifrei de afaceri, până la  10 milioane de lei, creșterea fiind susținută de extinderea rețelei de distribuție și a exporturilor, dar și de lansarea de noi produse. Cosmetic Plant vizează afaceri de 10 mil. lei în 2016

„Evoluţia pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulţi factori printre care lărgirea reţelei de distribuţie, intrarea în noi reţele de hypermarketuri şi mărirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Gălbenele BIO şi Anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat şi o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”,  a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Volumul vânzărilor a depășit anul trecut un milion de produse, în timp ce profitul a ajuns în 2015 la aproximativ 1,8 milioane de lei. În următoarea perioadă, compania va lansa trei noi creme ce vor marca aniversarea a 25 de ani de la înfiinţarea business-ului iar, odată cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltată şi o gamă specială pentru plajă.

Exporturi mai mari cu 170% în 2015

Cosmetic Plant a înregistrat anul trecut și o creștere de 170% şi a vânzărilor la export.

„Extinderea numărului de parteneri pe pieţele unde suntem deja prezenţi, dar şi lansarea exporturilor în noi ţări au avut un impact important în obţinerea acestui avans. În plus, ne bucurăm că anul trecut ne-am consolidat poziţia pe piaţa din Ungaria, piaţă care de altfel este principala ţară de export pentru Cosmetic Plant”, a mai spus Susana Laszlo.

În afara de  Ungaria, produsele Cosmetic Plant au fost foarte bine primite şi se află în topul destinaţiilor de export și în Republica Moldova şi Iordania. În ceea ce privește cele mai vândute produse Cosmetic Plan pe plan internaţional, gama Bioliv este cea mai cerută gamă de produse, alături de crema de albire cu extract de lămâie și de gama GreenStem.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

 

Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...