Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Carrefour

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, îşi extinde prezenţa pe rafturile marilor lanţuri de retail de bunuri de larg consum şi anunţă startul livrărilor către hipermarketurile Carrefour din întreaga ţară. Cosmetic Plant începe livrările către hypermarketurile Carrefour

“Negocierile cu retailerul francez Carrefour au demarat în urmă cu circa 6 luni, iar începând cu această lună produsele noastre deja se găsesc pe rafturile celor 29 de magazine tip hypermarket din România, prezente în 18 dintre cele mai mari oraşe din ţară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant (foto).

Cosmetic Plant va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la Cluj-Napoca. Astfel, circa 25 de produse din gamele Cătină, Anticelulită, Bioliv, Me&Mom, Lift UP, Miere şi Lăptişor de Matcă, Argan, Q10 + Ceai verde sunt de acum disponibile în reţeaua de hypermarketuri Carrefour.

„Gamele noastre se vor putea găsi în magazine în raioanele de cosmetice, fiind poziţionate la raft în funcţie de structura deja existentă. Majoritatea produselor pe care le vom livra vor fi cele pentru îngrijirea tenului – cremele antirid, cele hidratante sau de ochi – cât şi produsele anticelulitice. De asemenea, vom livra şi emulsia antivergeturi din gama Me&Mom”, a mai completat Susana Laszlo.
Dincolo de cele 25 de produse pentru care deja s-au început livrările, Cosmetic Plant va actualiza gama  existentă în magazinele Carrefour în funcţie de performanţa fiecărui produs şi de sezonalitate, dar şi în funcţie de lansările programate pentru viitor. 

Impact pozitiv în business

Dincolo de oportunitatea oferită clienţilor de a ajunge mai uşor la produsele Cosmetic Plant, colaborarea cu retailerul Carrefour va avea un impact pozitiv şi în business-ul companiei. Astfel, lunar compania se aşteaptă la livrări de  cca. 10.000 de produse, estimând că cele mai mari vânzări se vor realiza în locaţiile din Bucureşti.

„În total, estimăm că vânzările Cosmetic Plant către hypermarketurile Carrefour vor fi de aproximativ 1 milion de lei anual, în prima fază a colaborării”, a subliniat Susana Laszlo.
Lanţul de hypermarketuri Carrefour completează lista partenerilor care vând produsele Cosmetic Plant, precum rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România, businessul fiind înființat în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Meșter. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

 

 

Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, peste 20 mil. produse vândute în 30 de ani de business
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a comercializat peste 20 de milioane de produse în trei decenii de la...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...
Cosmetic Plant vrea vânzări de peste 2,5 mil. euro în 2018
Cosmetic Plant vrea vânzări de peste 2,5 mil. euro în 2018
Cu peste 1,2 milioane de produse comercializate în 2017, Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul...