Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub management comun

Robert Jasinski, fostul managing director al Nutricia România SRL, preia conducerea operațiunilor Danone în România, cele două divizii fiind reunite sub management comun.

Este vorba despre Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată. Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub management comun

„Este o mare onoare să preiau întreaga conducere a operațiunilor Danone în România, în viitor. Pandemia a creat un nou mediu de business, care a confirmat nevoia companiei de a-și schimba structura actuală de funcționare”, declară Robert Jasinski.

Robert Jasinski va prelua noua funcție începând cu 1 octombrie 2021, iar Natalia Gelshtein-Kiss, cea care a ocupat funcția de managing director al Danone Romania SRL până în prezent, își va continua cariera profesională cu noi proiecte în cadrul companiei Danone.

În noiembrie 2020, Danone a anunțat planul „Local First”, care urmărește o transformare la nivelul operațiunilor companiei. Ideea de bază a planului de adaptare al Danone, care include schimbări structurale și organizaționale, este că localizarea a devenit un criteriu esențial pentru a reveni la o creștere sustenabilă și profitabilă, printr-o organizare mai agilă, eficientă și simplificată, care oferă mai multă autonomie echipelor locale, aflate în proximitatea consumatorilor locali. Astfel, concentrându-se pe nevoile consumatorilor din fiecare țară unde este prezentă, compania poate opera mai eficient. Iar primul pas în unirea tuturor diviziilor de business și a categoriilor de produse sub un management comun la nivel local, a fost realizat odată cu actuala numire. 

„Viziunea noastră globală  «One Planet.One Health» - care subliniază, în același timp, sustenabilitatea produselor din portofoliul companiei – a devenit acum și mai prioritară. Epidemia a accelerat și mai mult nevoia consumatorilor de a adopta obiceiuri alimentare sănătoase și sustenabile. Un element nou și important este faptul că procesul de luare a deciziilor va fi scurtat, multe dintre acestea urmând a fi luate doar la nivel local. Este o mare responsabilitate, dar în același timp și o oportunitate. Căutând noi modalități de a promova o alimentație mai sănătoasă, vom accelera creșterea durabilă, printr-un portofoliu și mai puternic de produse, branduri și servicii aliniate acestui scop”, subliniază Robert Jasinski.
 

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, polonezul care a condus businessul Danone în România, a fost recrutat de ETi
Robert Jasiński, managerul polonez care a condus businessul Danone din România în ultimii doi ani, a preluat de la începutul acestui an poziția...
 Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
După numirea lui Cătălin Manoli la conducerea fabricii Danone Aldaia din Valencia, portofoliul său în cadrul fabricii Danone din București va...
Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle
Robert Jasiński (Danone), despre cum să mixezi antreprenoriatul și corporația pentru un management freestyle
Robert Jasiński, polonezul care conduce businessul Danone în România începând cu anul trecut, este managerul pentru care corporația și...
Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%
Robert Jasiński, CEO Danone România: 2021 a venit cu rezultate foarte bune. Vânzările Alpro, creștere de peste 10%
Pandemia a tras un semnal de alarmă, în condițiile în care consumatorii s-au concentrat, mai mult ca niciodată, pe o alimentație mai...