Conducerea celor două divizii locale ale Danone, reunită sub management comun
Robert Jasinski, fostul managing director al Nutricia România SRL, preia conducerea operațiunilor Danone în România, cele două divizii fiind reunite sub management comun.
Este vorba despre Danone România SRL, companie care produce și distribuie produse lactate proaspete și produse pe bază de plante, și Nutricia România SRL, companie care gestionează produse alimentare pentru bebeluși, precum și produse de nutriție specializată.
„Este o mare onoare să preiau întreaga conducere a operațiunilor Danone în România, în viitor. Pandemia a creat un nou mediu de business, care a confirmat nevoia companiei de a-și schimba structura actuală de funcționare”, declară Robert Jasinski.
Robert Jasinski va prelua noua funcție începând cu 1 octombrie 2021, iar Natalia Gelshtein-Kiss, cea care a ocupat funcția de managing director al Danone Romania SRL până în prezent, își va continua cariera profesională cu noi proiecte în cadrul companiei Danone.
În noiembrie 2020, Danone a anunțat planul „Local First”, care urmărește o transformare la nivelul operațiunilor companiei. Ideea de bază a planului de adaptare al Danone, care include schimbări structurale și organizaționale, este că localizarea a devenit un criteriu esențial pentru a reveni la o creștere sustenabilă și profitabilă, printr-o organizare mai agilă, eficientă și simplificată, care oferă mai multă autonomie echipelor locale, aflate în proximitatea consumatorilor locali. Astfel, concentrându-se pe nevoile consumatorilor din fiecare țară unde este prezentă, compania poate opera mai eficient. Iar primul pas în unirea tuturor diviziilor de business și a categoriilor de produse sub un management comun la nivel local, a fost realizat odată cu actuala numire.
„Viziunea noastră globală «One Planet.One Health» - care subliniază, în același timp, sustenabilitatea produselor din portofoliul companiei – a devenit acum și mai prioritară. Epidemia a accelerat și mai mult nevoia consumatorilor de a adopta obiceiuri alimentare sănătoase și sustenabile. Un element nou și important este faptul că procesul de luare a deciziilor va fi scurtat, multe dintre acestea urmând a fi luate doar la nivel local. Este o mare responsabilitate, dar în același timp și o oportunitate. Căutând noi modalități de a promova o alimentație mai sănătoasă, vom accelera creșterea durabilă, printr-un portofoliu și mai puternic de produse, branduri și servicii aliniate acestui scop”, subliniază Robert Jasinski.