Coca-Cola se reinventează pentru a targeta mai bine generația tânără

Gigantul Coca-Cola lansează la nivel global o nouă filosofie de brand și o platformă pentru o mai bună targetare a generației tinere, în timp ce logoul companiei a fost și el "împrospătat", scrie Retaildetail.eu. Coca-Cola se reinventează pentru a targeta mai bine generația tânără

Prin noua filosofie de brand - ''Real Magic'' – producătorul de băuturi răcoritoare vrea să celebreze ''adevarata magie a omeniei'' și se adresează tinerilor din întreaga lume. Potrivit companiei, generația tânără este cea care ''experimentează numeroase contradicții în căutarea aromoniei și a contactului cu alți tineri într-o lume din ce în ce mai divizată și virtuală''.

De asemenea, logoul companiei trece printr-o transformare: literele vor fi orientate mai mult spre interior, ca într-o îmbrațișare. Ultima lansare a unei platforme globale de brand a avut loc în anul 2016.
 

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Experiment marca Coca-Cola: Sprite renunță la etichetele clasice
Experiment marca Coca-Cola: Sprite renunță la etichetele clasice
Coca-Cola Marea Britanie a renunțat la etichetele de pe ambalajele Sprite și Sprite Zero pentru a simplifica procesul de reciclare și pentru a...
Coca-Cola investește peste 10 mil. euro într-o linie de decontaminare PET în fabrica de la Ploiești
Coca-Cola investește peste 10 mil. euro într-o linie de decontaminare PET în fabrica de la Ploiești
Sistemul Coca-Cola România, cel mai mare jucător din industria locală a băuturilor răcoritoare, a finalizat investiţia într-o linie de...