Coca-Cola preia integral Bodyarmor într-o tranzacție record

Coca-Cola, liderul pieței globale de băuturi răcoritoare, a achiziționat integral Bodyarmor, pentru 5,6 miliarde de dolari cash, aceasta fiind cea mai mare tranzacție din istoria gigantului american. Coca-Cola preia integral Bodyarmor într-o tranzacție record

Coca-Cola intrase în acționariatul producătorului pentru băuturi sportive Bodyarmor încă din 2018, când a preluat 15% din acțiuni, devenind al doilea mare acţionar al companiei. La momentul respectiv, jucătorul de baschet Kobe Bryant era al treilea mare acţionar al Bodyarmor, după o investiţie făcută în 2013, la doi ani de la înfiinţarea acesteia.

Acordul de preluare integrală a Bodyarmor nu este cu totul neaşteptat. Coca-Cola a anunţat prima oară în luna februarie că intenţionează să cumpere o participaţie de control la Bodyarmor în acest an, într-un document depus la Comisia Federală pentru Comerţ.

Deţinerea Bodyarmor ajută Coca-Cola să câştige cotă de piaţă în categoria băuturilor pentru sportivi, în contextul în care Gatorade, principalul competitor, deținut de PepsiCo este de departe liderul de piaţă, cu o cotă de piaţă de aproximativ 70%.

Bodyarmor va fi administrat ca o afacere separată în cadrul unității de operare a Coca-Cola din America de Nord și va continua să aibă sediul la New York. În cadrul unui acord separat de consultanță și servicii de tranziție, echipa de conducere executivă, inclusiv cofondatorul și președintele Mike Repole și președintele Brent Hastie, a fost de acord să continue să lucreze pentru a menține impulsul de succes al mărcii pe piață. Ei s-au angajat să execute planul Bodyarmor pentru 2022 și să lucreze la viziune și strategie pentru 2023 și ulterior.

Potrivit Coca-Cola, vânzările Bodyarmor ar trebui să depăşească în acest an 1,4 miliarde de dolari, în creştere cu aproximativ 50% față de anul precedent.

Sursă foto: businessinsider.com.

Iuliana Nedelcu_Marketing Senior Director_Coca Cola South Eastern Europe. Promovare la nivel regional in cadrul Coca-Cola Company. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Schimbări în echipa de marketing a Coca-Cola Company
Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță două schimbări în organizația locală, cu impact și la nivel regional....
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...