Coca-Cola, la al 6-lea trimestru consecutiv de creștere în România

Volumele de vânzări ale îmbuteliatorului local Coca-Cola s-au majorat cu o rată cuprinsă între 10-12% (“low teens”) pe primele șase luni din 2016 față de aceeași perioadă a anului trecut. Coca-Cola, la al 6-lea trimestru consecutiv de creștere în România

Raportul financiar semestrial al producătorului Coca-Cola Hellenic mai arată că România se află printre cele trei țări care au reprezentat locomotiva creșterii vânzărilor în volum în piețele emergente, alături de Serbia și Nigeria. În același cluster, Rusia a avut o dinamică negativă, însă creșterile din cele trei piețe menționate anterior au reușit să compenseze acest declin, fiind raportată o ușoară creștere, de 0.5%, pe întregul segment al țărilor emergente.

“În România am înregistrat performanțe bune pe toate categoriile pe care le acoperim pe această piață, Q3 din 2016 fiind al șaselea trimestru consecutiv de creștere. Performanța vânzărilor pe segmentul băuturilor răcoritoare carbonatate a fost susținută de ambalajul de 1,25 L gândit în principal pentru comerțul modern, cât și de ambalajul mic de tip single serve. Vânzările de apă minerală s-au menținut pe trend ascendent, raportând un ritm de creștere de 10-12% (low teens), în timp ce Cappy Pulpy a continuat să genereze vânzări robuste”, se mai arată în raport.

De asemenea, deși per ansamblul piețelor acoperite de Coca-Cola Hellenic ceaiul gata preparat (ice tea-ul) a avut o performanță slabă, în România și în Ukraina brandul Nestea s-a bucurat de rezultate bune. O categorie revitalizată în primul semestru, cu o creștere de 23% față de Sem. I din 2015, a fost cea a băuturilor energizante, acest rezultat fiind pus pe seama lansării celui de-al doilea brand în portofoliu (după Burn) - Monster. Lansarea a fost implementată pe trei piețe în ultimul an: România, Rusia și Italia.

La nivelul grupului Coca-Cola Hellenic, volumele de vânzări au stagnat pe primul semestru din 2016, iar veniturile nete din vânzări s-au diminuat cu 3,4%. Pe de altă parte, profitul operațional (EBIT) a crescut cu aprope 11%, iar profitul net cu circa 12%.

 

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat rezultate în creștere pentru...