Coca-Cola, investiții de 240 de milioane de euro de la intrarea pe piața locală
Coca-Cola aniversează 30 de ani de prezență pe piața locală, investițiile totale în operațiuni finalizate de Coca-Cola Company și Coca-Cola HBC ridicându-se la 240 de milioane de euro. Anual, cele două companii investesc împreună peste 1 milion de euro în proiecte pentru comunitate, implementate alături de parteneri din mediul non-guvernamental.
”Încă de la început, am văzut prezența noastră în România ca pe un parteneriat pe termen lung. În timp ce activitatea noastră implică un întreg lanț economic, lucrăm la construirea unor colaborări benefice pentru toate părțile implicate. Avem aproape 100.000 de clienți în toată țara și în fiecare zi consolidăm aceste parteneriate. Livrând produse de înaltă calitate, utilizând instrumente digitale pentru a crește eficiența și a crea experiențe memorabile pentru consumatori, ne asigurăm că parteneriatele noastre sunt benefice pentru clienții noștri și răspundem nevoilor consumatorilor 24/7. Viziunea noastră este să devenim o companie pentru toți, adaptându-ne constant la comportamentul cumpărătorilor”, a declara Jovan Radosavjlevic, General Manager, Coca-Cola HBC România.
Prima stică de Coca-Cola a fost îmbuteliată în noiembrie 1991 și, dincolo de mesajul său pozitiv, a însemnat, totodată, un angajament pe termen lung al companiei față de piața locală. Deschiderea operațiunilor Sistemului Coca-Cola în România a reprezentat începutul unui parteneriat cu impact pozitiv în comunitate și economie. Cu trei fabrici în România și investiții susținute de-a lungul anilor, Sistemul Coca-Cola România este lider în industria locală de băuturi și cel mai mare exportator. Sistemul produce anual peste 1,2 miliarde de litri de băuturi, are peste 1.500 de oameni în echipa locală și susține peste 25.700 de locuri de muncă, pe întregul lanț de valoare. Dezvoltându-se an de an, alături de partenerii locali, Sistemul Coca-Cola a ajuns să genereze, alături de toți partenerii implicați în activitatea sa, o valoare adăugată de peste 570 milioane de euro anual*, cu contribuții la bugetul de stat de peste 245 de milioane de euro* (*conform datelor din cel mai recent studiu de impact socio-economic a Sistemului Coca-Cola în România)
Pentru a marca aniversarea, Coca-Cola invită românii să celebreze cel mai important succes al istoriei sale locale: optimismul cultivat și împărtășit cu aceștia. Pentru brandul a cărui misiune este să ofere bucurie, încurajând autenticitatea, incluziunea și gândirea pozitivă, 30 de ani în România reprezintă mai mult decât o aniversare: este o oportunitate de oferi și mai multă inspirație, printr-o campanie care explorează momente de optimism și invită oamenii să împărtășească motivația lor pentru a rămâne încrezători. Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savurează-l mereu”, este încă o invitație de a privi spre viitor cu speranță. Campania include o serie de experiențe digitale, dar și un spot video emoționant.
Povestea locală, realizările și angajamentele Sistemului Coca-Cola pentru viitor, precum și oamenii care transformă planurile în realitate vor fi în centrul comunicării companiei, în următoarea perioadă.