Coca-Cola a inaugurat un magazin Pop-Up
Coca-Cola a inaugurat în Piaţa Universităţii un magazin Pop-Up. Acesta este deschis publicului în perioada 18-24 iunie şi le oferă consumatorilor posibilitatea de a achiziţiona obiecte şi accesorii veritabile din lumea Coca-Cola, precum şi să-şi personalizeze sticlele Coca-Cola cu propriile fotografii.








„Coca-Cola este unul dintre brandurile care au reușit să creeze o legătură emoțională puternică cu oamenii din întreaga lume. POP-UP STORE este un proiect dedicat fanilor Coca-Cola, pe care îi invităm să se bucure de această experiență unică până pe 24 iunie, în Piața Universității!” – Petre Șandru, Market Operations Director Coca-Cola România şi Moldova.
În plus, ei vor putea admira expoziția Second Life, ce prezintă sticle Coca-Cola reimaginate de cei mai originali fani. Sub sloganul Orașul tău a știut mereu rețeta fericirii, parte din experiența Coca-Cola POP-UP STORE, curtea Muzeului Municipiului București găzduiește o expoziție de imagini din istoria Coca-Cola. Tot aici, pe 18, 20 și 21 iunie, trecătorii sau vizitatorii care se vor simți inspirați de expoziția Second Life vor putea participa la ateliere de pictat pe sticle Coca-Cola.
Proiectul face parte din seria de evenimente organizate pentru a marca anul în care sticla Contur Coca-Cola împlineşte 100 de ani. Campania dedicată acestei aniversări speciale se va desfășura pe parcursul anului și va cuprinde noi spoturi TV, activare în mediul digital, precum și o serie de expoziții semnate de artiști contemporani din întreaga lume, precum Andy Warhol, Norman Rockwell sau Peter Blake.
Printre surprizele care vor da viață campaniei aniversare la nivel global se numără:
- Sticla Contur Coca-Cola: Un simbol american la 100 de ani – O expoziție la Muzeul de Artă High, din Atlanta, Georgia, SUA, în cadrul căreia vor fi expuse, pentru prima dată în lume, două picturi originale ale lui Andy Warhol cu sticla Coca-Cola, precum și alte 100 de lucrări și fotografii originale, cu și despre aceasta, dar și prototipurile și schițele originale ale sticlei.
- Sticla Coca-Cola: Inspirând cultura pop de 100 de ani – O expoziție itinerantă ce va vizita peste 15 de țări, parcurgând peste 62.000 km în jurul lumii, pentru a oferi consumatorilor o călătorie multisenzorială și interactivă, ilustrând parcursul sticlei Contur Coca-Cola în arta și cultura populară a ultimului secol;
- 14 clipuri unice care explorează istoria sticlei Contur Coca-Cola prin arta cinematografică și care vor fi difuzate anul acesta pe digital și pe posturile TV din întreaga lume;
- Nobody Like You – O melodie a artistului Francesco Yates, dedicată sticlei Contur Coca-Cola, care descrie caracterul special al momentelor petrecute alături de persoana iubită;
- Kiss The Past Hello – O carte în ediție limitată care a fost publicată în luna martie de editura franceză Assouline și care va ilustra perspective clasice și moderne asupra design-lui sticlei Contur Coca-Cola, precum și istoria bogată a acesteia;
- Aplicația Povestea sticlei Contur Coca-Cola – O călătorie interactivă ce le va oferi consumatorilor ocazia de a arunca o privire în Arhivele Coca-Cola din Atlanta, ce includ imagini și informații despre brand-ul Coca-Cola și sticla Contur Coca-Cola. Aplicația este gratuită și va fi disponibilă pe iOS și Android.
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.





