Coca-Cola HBC România a crescut vânzările în volum cu 6% anul trecut
Coca-Cola HBC România, liderul industriei de băuturi răcoritoare, a raportat anul trecut o creștere a volumului vânzărilor cu 6%, la 177 de milioane de navete (peste un miliard de litri), comparativ cu 2016, arată raportul financiar al companiei.
Evoluția pe plan local a fost susținută de toate categoriile. Categoria băuturilor carbogazoase a intrgistrat o creștere de 5-6%, brandurile Coca-Cola și Fanta având o creștere similară. În schimb, brandul Sprite a afișat volume mai mici de 5%. La polul opus, brandul Schweppes și-a crescut volumele cu un procent cuprins între 10 și 16%.
De asemenea, categoria băuturilor necarbonatate a crescut în volum cu 8-9%.
La nivelul piețelor emergente, regiune din care face parte și România alături de țări precum Ucraina, Serbia, Armenia, Bulgaria sau Rusia, Coca-Cola HBC a afișat o creștere de 2,7% în volum, până la un miliard de navete (peste 6,2 miliarde de litri).
În total, Coca-Cola HBC a raportat anul trecut în cele 28 de țări în care activează vânzări de 2 miliarde de navete (peste 11 miliarde de litri).
Coca-Cola HBC deține în România trei fabrici, la Timișoara, Vatra Dornei și Ploiești.



