Coca-Cola HBC lansează un nou brand în 13 țări, inclusiv în România
Coca-Cola HBC lansează pe 13 piețe, printre care și România, un nou brand – AdeZ – o băutură pe bază de migdale, orez, soia și ovăz, adresându-se astfel consumatorilor care caută alternative sănătoase și nutritive de băuturi, ca parte a unei diete echilibrate, anunță compania.
AdeZ combină semințe cu sucuri din fructe, vitamine și minerale, fiind disponibil în ambalaje 100% reciclabile.
“Întrucât ne îndreptăm spre viziunea noastră de a deveni o companie de băuturi completă, am decis să facem un pas spre o nouă categorie interesantă în Europa – băuturi pe bază de plante. După succesul înregistrat în America Latină, AdeZ vine în Europa cu noi rețete, adaptate gusturilor de aici, cu un nou ambalaj și identitate vizuală. Vrem să fie o propunere pentru rutina de dimineață sau un snack pentru consumatorii în mișcare”, spune Walter Susini, Chief Marketing Officer EMEA The Coca‑Cola Company.
AdeZ va fi disponibil în România, Polonia, Italia, Austria, Elveția, Ungaria, Grecia, Cipru, Serbia, Croatia, Slovenia, Irlanda și Rusia.
Coca-Cola HBC România, cel mai important îmbuteliator de băuturi răcoritoare pe plan local, și-a majorat vânzările în volum pentru primul trimestru al acestui an cu un procent de până în 10% (high single digits – 8-9% n.red.), arată raportul financiar al companiei.





