Chep a inaugurat un centru pentru paleţi la Timişoara
Operatorul logistic Chep România a inaugurat recent un nou service centre pentru paleţi la Timişoara, menit să susţină activitatea clienţilor săi din partea de vest a României. Cu o capacitate de stocare de 10.000 paleţi, acest centru asigură în întregime necesarul de paleţi al clienţilor din regiune.
Pe baza principiului de reutilizare prin închiriere a paleților, beneficiarii închiriază paleții necesari pentru perioada în care au nevoie de aceștia. Conversia la sistemul Chep presupun eliminarea activităţilor de colectare, de inspectare şi reparaţie a paleţilor, precum şi reducerea riscului de refuz a mărfii la recepţie şi a penalităţilor aferente din partea lanţurilor din comerţul modern.
Primul service centre Chep în România a fost deschis la Ploieşti în anul 2012 şi are o suprafaţă interioară de 2.000 de metri pătraţi, numărând 27 de angajaţi.
În România, Chep pune la dispoziţia clienţilor săi patru tipuri de paleţi care acoperă nevoile jucătorilor din FMCG în funcţie de specificul activităţii: paletul tip Euro (1200 x 800mm) standardul liniilor de producţie existente în România şi solicitat de către lanţurile internaţionale de retail şi de comerţul tradiţional, paletul industrial (1200 x 1000mm) folosit cu precădere la export şi în industria băuturilor şi două tipuri de paleţi de tip display pentru creşterea vânzărilor şi a vizibilităţii în magazine, respectiv jumătatea de palet (800x600mm) şi sfertul de palet (600 x 400mm).




![[P] Produse și servicii CHEP pentru activități inteligente in-store](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/03/aereo_coop-400x250.jpg)
