Caroli îşi extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de crenvurști
Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători ai pieței de mezeluri din România, a lansat o nouă gamă de crenvurști, cu 80% carne. Noii crenvurşti Caroli sunt produşi în fabrica de la Piteşti şi sunt disponibili în două variante: cu carne de pui şi cu carne de porc.
“Lansarea noii oferte de crenvurști Caroli cu 80% carne vine ca un răspuns la nevoile consumatorilor noștri. Am realizat un studiu în rândul mamelor ai căror copii au vârste cuprinse între 4 și 12 ani. Potrivit acestui studiu, mamele consideră carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă, iar crenvurștii se află în topul preferințelor alimentare ale copiilor. Astfel, brandul Caroli a venit cu un produs care să răspundă atât nevoilor mamelor, prin conținutul mare de carne, cât și al copiilor care îndrăgesc aceste produse”, a declarat Ana Maria Băjan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.
Gama de crenvurști cu 80% carne lansaţi sub brandul Caroli este disponibilă atât în varianta ambalată în vid, cât și în varianta vrac şi este prezentată consumatorilor cu ajutorul Șervețelului Carolino, noul personaj introdus în viața brandului. În perioada următoare, Șervețelul Carolino are rolul de a comunica beneficiile acestei oferte propuse de Caroli tuturor consumatorilor cu copii care preferă crenvurști, într-un mod foarte creativ, educativ și distractiv.
Campania a început în mediul online, pe pagina de Facebook Caroli și va continua în perioada următoare pe TV și în magazine.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul piaţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro.





