Caroli Foods Group lansează o nouă campanie de fidelizare
Caroli Foods Group a lansat campania de fidelizare ”Casa Caroliștilor” prin care îi invită pe consumatori să viziteze și să exploreze platforma cu același nume, unde au posibilitatea să aleagă cadouri prin achiziția și înscrierea produselor Caroli Foods.
Platforma implică vizita virtuală a casei Caroliștilor, explorarea fiecărei camere și descoperirea unor premii atrăgătoare, disponibile pentru achiziție prin intermediul CaroLeilor, moneda de tranzacție a platformei. Orice produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro achiziționat din magazine și înscris pe platformă poate să aducă consumatorii mai aproape de premiile garantate și de marele premiu, o casă în valoare de 50.000 euro.
Pentru a intra în campanie, consumatorii trebuie să își facă cont pe www.casacarolistilor.ro/ și să înscrie lotul și valoarea produselor achizitionate, precum și data bonului fiscal. Pentru fiecare înscriere, aceștia vor beneficia de un anumit număr de CaroLei în funcție de valoarea achiziției. În plus, la fiecare 20 Carolei acumulați, consumatorii vor primi o șansă la marele premiu.





