Caroli Foods Group lansează o nouă campanie de fidelizare

Caroli Foods Group a lansat campania de fidelizare ”Casa Caroliștilor” prin care îi invită pe consumatori  să viziteze și să exploreze platforma cu același nume, unde au posibilitatea să aleagă cadouri prin achiziția și înscrierea produselor Caroli Foods.  Caroli Foods Group lansează o nouă campanie de fidelizare

Platforma implică vizita virtuală a casei Caroliștilor, explorarea fiecărei camere și descoperirea unor premii atrăgătoare, disponibile pentru achiziție prin intermediul CaroLeilor, moneda de tranzacție a platformei. Orice produs Caroli, Campofrio, Sissi sau Maestro achiziționat din magazine și înscris pe platformă poate să aducă consumatorii mai aproape de premiile garantate și de marele premiu, o casă în valoare de 50.000 euro.

Pentru a intra în campanie, consumatorii trebuie să își facă cont pe www.casacarolistilor.ro/ și să înscrie lotul și valoarea produselor achizitionate, precum și data bonului fiscal. Pentru fiecare înscriere, aceștia vor beneficia de un anumit număr de CaroLei în funcție de valoarea achiziției. În plus, la fiecare 20 Carolei acumulați, consumatorii vor primi o șansă la marele premiu. 
 

Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Gamă de produse vegetale de la Caroli pentru postul Paștelui
Interesul consumatorilor pentru produse vegetale sănătoase este mult mai ridicat în perioada postului Paștelui, conform statisticilor. Cele mai...
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Roxana Manolescu, Caroli Foods Group: Investițiile, esențiale în perioade de criză
Pe o piață marcată de impredictibilitate, Caroli Foods Group, companie cu venituri anuale brute de peste o sută de milioane de euro, a mizat anul...
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Adrian Vlaicu, Caroli Foods Group: Credem în potențialul acestei categorii și construim oportunități pas cu pas
Deși încă la început de drum în piața de ready meals, producătorul Caroli Foods Group are încredere în potențialul acestei categorii și...
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
Caroli Foods: Piața de ready meals poate bifa o creștere anuală de cel puțin 5% în valoare
2021 reprezintă pentru piața produselor ready-to-eat anul cu creșteri de două cifre, avans bazat pe investițiile în inovație făcute de...
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
Roxana Manolescu, Caroli: „Avem curajul de a construi viitorul chiar și în situații dificile”
În timp ce piața s-a confruntat cu transformări și provocări continue, 2021 a însemnat pentru Caroli Foods Group un an al construirii...
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods se extinde pe piața produselor ready-to-eat
Caroli Foods Romania se extinde pe piața ready-to-eat odată cu lansarea gamei Ready Meals Maestro, formată din șapte rețete. Investiția în...