Brandul Heineken, creștere de peste 10% a volumelor în România în S1
Brandul de bere Heineken, deținut de producătorul olandez cu același nume, a raportat un avans al volumelor de peste 10% (double digit growth n.r.) în România, pentru primul semestru al acestui an, țara noastră numărându-se printre cele nouă țări cu creșteri de două cifre.
La nivelul întregului grup, brandul Heineken a crescut cu 3,9% în volum în primele șase luni ale acestui an prin comparație cu aceeași perioadă a anului precedent. „Europa și Statele Unite ale Americii au fost zonele ce au contribuit semnificativ la această creștere”, a declarat Jean-François van Boxmeer, CEO al Heineken, în comunicatul care anunţă rezultatele companiei după primul semestru.
În ceea ce privește performanța companiei, Heineken și-a majorat veniturile cu 3,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 10,5 miliarde euro. Profitul operațional a fost cu 5,9% mai mare în S1 față de S1 2016, până la 1,8 miliarde euro, iar profitul net a crescut cu 48,6%, ajungând la 871 milioane euro. Creșterea a fost ajutată de majorarea cu 2,6% a volumului global al berii, care a inclus o creștere de 4,2% în al doilea trimestru al acestui an.
Heineken România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a berii, cu o cifră de afaceri de 1,21 miliarde de lei în 2016 și un profit net de 162 de milioane de lei, cu 46% mai mare față de 2015.





