Brandul Heineken a avut vânzări în volum mai mari cu peste 10% în România
Heineken România a afișat anul trecut o creștere de peste 10% în volumul vânzărilor pentru brandul Heineken comparativ cu 2016, arată raportul financiar al companiei.
Volumele vândute pentru brandul Heineken au crescut anul trecut cu 4,5% la nivel de grup, una dintre cele mai bune performanțe ale producătorului de bere din ultimii ani. O creștere de două cifre a vânzărilor volumice au raportat, pe lângă România, și Brazilia, Africa de Sud, Rusia și Mexic.
De asemenea, vânzările de cidru au avansat cu până la 5%, spre 4,8 milioane de hectolitri, evoluție susținută în principal de strategia globală de promovare și volumele vândute în afara Marii Britanii. Astfel, creșteri importante ale vânzărilor de cidru au fost raportate de Africa de Sud, Polonia, România și Vietnam.
La nivel de grup, Heineken și-a majorat afacerile anul trecut cu 5%, până la 21,9 miliarde de euro, în timp ce profitul operațional a crescut cu 9,3%, la 3,8 miliarde de euro.
„Ne așteptăm ca mediul de afaceri să fie în continuare marcat de volatilitate și incertitudine. Cu excepția unor evoluții macroeconomice și politice majore neprevăzute, ne așteptăm să avem pentru anul acesta o marjă de exploatare de circa 0,25%”, a spus Jean-François van Boxmeer, CEO-ul grupului.





