Bilanț pentru parteneriatul dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România
La doi ani de la intrarea companiei Coca-Cola HBC România în acționariatul platformei de comerț online B2B, dezvoltate de HEINEKEN România, Stockday anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate cu succes.
Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte zece județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021. Platforma online le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.
În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.
Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza și îmbunătăți activitatea de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.
”Pentru noi, HEINEKEN România, unul dintre principiile care ne ghidează activitatea este menținerea clienților și a consumatorilor în centrul business-ului nostru. În permanență, căutăm modalități noi pentru a oferi produse și servicii inovatoare, de cea mai bună calitate. Astfel, încă de acum 6 ani, inspirați de tendința de digitalizare și creșterea comerțului electronic, am creat un instrument unic în industria locală de FMCG – platforma Stockday, pe dezvoltarea căreia mizăm în continuare,” a spus Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România.
Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.





