Bergenbier intră pe segmentul berilor ale

Producătorul de bere Bergenbier, parte a grupului Molson Coors,  lansează un nou sortiment de bere, Bergenbier Ale - prima bere de tip ale produsă industrial în România. Compania a anunțat că va distribui la nivel național acest produs. Procedeul de producţie, diferit de cel al unei beri de tip lager, precum şi tipul special de drojdie folosit (o drojdie de tip ale de fermentație superioară), determină caracteristicile produsului: gust mai intens, culoare de chihlimbar și un conținut de alcool de 5,5%. Bergenbier intră pe segmentul berilor ale


Citește și


”Inovaţia a caracterizat în permanenţă activitatea companiei noastre şi suntem mândri că acum putem să lansăm la nivel naţional o nouă bere: Bergenbier Ale. Este o bere blondă specială, de tip ale, în ediție limitată, creată de maeștri noștri berari după o rețetă originală”, declară Gabriela Lupaș-Țicu, Director de Marketing, Bergenbier S.A. - Molson Coors Company.

Noul produs este disponibil începând cu luna noiembrie, în ediție limitată la doză de aluminiu 0,5 l, sticlă nereturnabilă 0,5 l și ambalaj de tip multipack, cu 4 doze.

Pe piața românească, segmentul berilor de tip ale a fost deschis de către importatori, aceste băuturi fiind prezente mai ales în canalul HoReCa și în magazine specializate. Primul brand local de bere de tip ale produs în România a fost Sikaru, lansat în 2015 de un producător artizanal de bere.

Bergenbier este al treilea jucător de pe piața locală de bere în funcție de cota de piață și deține o fabrică în Ploiești. Fabrica are o capacitate anuală de producție de 3,5 milioande de hectolitri de bere, zilnic fiind produse și îmbuteliate 4 milioane de sticle de bere de 0,5 litri și aici Bergenbier produce șase  mărci de bere, respectiv Bergenbier (cu specialităţile sale – Bergenbier fără alcool, Bergenbier Fresh Grapefruit, Bergenbier Fresh Lemon, Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool, Bergenbier Fresh Soc și Bergenbier Ale) Noroc, Staropramen, Beck’s (Beck’s Green Lemon),  Stella Artois, Stella Artois fără alcool şi Lowenbrau. Pe lângă acestea, Bergenbier mai are în portofoliu brandul Leffe și Corona, pe care le importă. Compania a înregistrat anul trecut afaceri de 571 de milioane de lei și o pierdere netă de 104 milioane de lei.

Mai multe detalii despre cum a luat Bergenbier decizia de a intra pe segmentul de bere ale, dar si cum au ajuns la această rețetă puteți citi în interviul cu Edvin Moldovan, maestru berar Bergenbier.

Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul...