Bergenbier intră pe piața de cidru cu brandul Stella Artois
Bergenbier a lansat pe piața românească cidrul Stella Artois, o băutură alcoolică obținută din mere, culese manual în proporție de 50%. Lansarea producătorului de bere vine la mai bine de trei ani de când Heineken a deschis categoria de cidru pe piața românească, prin lansarea Strongbow.
Categoria de cidru a atras și alți jucători importanți din piața de bere de-a lungul timpului, Heineken fiind prezent în categorie cu Strongbow și Old Mout Cider, URBB a listat cidrul Somersby, în timp ce Ursus are în portofoliu marca premium Kingswood. În categorie este prezent și producătorul local de vin spumant Zarea, care a lansat brandul local de cidru Dacic.
Cidrul Stella Artois este o marcă premium de cidru, cu un procent de suc natural de mere fermentat de peste 65%, fiind disponibil în sticle nereturnabile de 0,5 litri. Produsul este disponibil deja în rețelele Mega Image și Carrefour, dar și în magazinele online operate de cei doi retaileri.
”Stella Artois Cidre păstrează rafinamentul berii Stella Artois și vine cu un gust distinct, sec, cu note de măr roșu și arome subtile de citrice, piersică și caisă. O experiență a gustului delicată, echilibrată între dulce-acrișor, cu o urmă subtilă de amăreală în final”, au precizat reprezentanții Bergenbier.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania, parte a grupului Molson Coors Brewing Company, operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, unde sunt produse mărcile locale Bergenbier și Noroc, dar și brandurile internaționale Staropramen, Stella Artois, Beck’s și Löwenbräu. Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Bergenbier a raportat pentru anul 2017 o cifră de afaceri de 599,2 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 5% față de anul precedent.





