Auchan recrutează 120 de angajați pentru două magazine din nordul și sudul Capitalei

Auchan România, unul dintre cei mai importanți retaileri pe plan local, deschide în perioada următoare primul hipermarket discount ATAC by Auchan din București și supermarketul Auchan Sky Garden din Popești Leordeni, pentru care intenționează să angajeze 120 de persoane. Auchan caută să angajeze 120 de persoane pentru două noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

În noul ATAC Hiper Discount by Auchan, situat în Șoseaua Chitilei nr. 242 A, sunt disponibile peste 90 de locuri de muncă. În același timp, supermarketul Sky Garden din str. Popești Vest nr. 48, Popești Leordeni, are 30 de posturi deschise. Ambele magazine oferă poziții variate, atât pentru persoane cu studii medii și experiență minimă, cât și roluri de conducere care necesită experiență și competențe dovedite în comerț. Printre rolurile disponibile se numără consilier clienți (la casele de marcat), operator de vânzări polivalent, manager departamentele comerciale și agent securitate.

Auchan are în prezent circa 7.000 de angajați, dintre care peste 2.700 au o vechime cuprinsă între 10 și 18 ani. Printre beneficiile oferite se numără pachet salarial atractiv, bonusuri de performanță și sporuri plătite pentru orele lucrate în weekend, de noapte și de sărbători legale, tichete de masă (40 lei/zi), primă de vacanță (minim 50% din salariu, în funcție de vechimea în companie), prime de Paște și de Crăciun, prime pentru zile speciale din viața angajatului, asigurare de sănătate, stomatologică și asigurare de viață, minim 23 zile de concediu de odihnă, zi liberă de ziua de naștere și alte zile libere pentru evenimente speciale, plata în avans a maxim 50% din salariu, la nevoie, discount de 5%  la achizițiile din Auchan.

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, șapte hipermarketuri ATAC Hiper Discount, opt supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 12 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

ATAC by Auchan Bucuresti Sos. Chitilei deschidere magazin hiper discount concept auchan. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
ATAC Hiper Discount deschide primul magazin din București
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei ATAC Hiper Discount, formatul cu o politică agresivă de prețuri mici, și ajunge la opt magazine...
extindere retea de magazin in franciza Simply by Auchan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan....
Auchan Sky Garden inaugurare supermarket de mari dimensiuni Auchan
Auchan inaugurează un nou supermarket de mari dimensiuni în sudul Capitalei
Auchan România continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și deschide cel de-al nouălea supermarket de mari dimensiuni. Noul...
Simply by Auchan, sistem de franciza
Auchan ajunge la 10 unități operate în franciză
Rețeaua de magazine de proximitate Simply by Auchan atinge pragul de 10 unități deschise în primele șase luni de la lansare, cele mai recente...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...