Afacerile Heineken, în scădere după doi ani de creșteri

Heineken România, al doilea jucător pe piața locală a berii în funcție de vânzări, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri netă de 1,16 miliarde de lei, în scădere cu aproximativ 4% față de anul precedent când a raportat venituri de 1,21 miliarde de lei, potrivit datelor raportate de companie la Ministerul Finanțelor. Afacerile Heineken, în scădere după doi ani de creșteri

Și la nivel de profitabilitate Heineken a avut o performanță negativă, raportând un profit de 129,75 de milioane de lei, în scădere cu 20% față de rezultatul înregistrat în 2016.


Citește și:


Aceasta este prima scădere raportată de Heineken după doi ani de creșteri consecutive și vine în contextul în care piața berii din România a înregistrat anul trecut o creștere moderată, de 2%, ajungând la un volum de 16,11 milioane de hectolitri. În ceea ce privește consumul pe cap de locuitor, anul trecut, acesta a atins pragul de 82 de litri, cel mai mare nivel din ultimii cinci ani.

Heineken este al doilea mare jucător pe piața berii din România în funcție de vânzări, după Ursus Breweries și deține în portofoliu branduri precum Heineken, Ciuc, Bucegi sau Silva. Anul trecut, brandul Heineken și-a majorat volumele cu peste 10%, potrivit datelor publicate de companie, România numărând-se printre cele cinci piețe în care compania a raportat un avans double digit pentru berea Heineken.

HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN anunță ieșirea de pe piața din Rusia după ce a finalizat vânzarea operațiunilor sale către Arnest Group. Tranzacția a primit toate...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
 Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...