Afacerile Bergenbier, în ușoară creștere în 2015

Producătorul de bere Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, estimează o ușoară creștere a vânzărilor pentru anul acesta, potrivit reprezentanților companiei. Afacerile Bergenbier, în ușoară creștere în 2015

”Piața berii va înregistra anul acesta o ușoară creștere, până în 5%, iar Bergenbier urmează tendințele pieței. Suntem optimiști și în ceea ce privește evoluția pieței anul viitor pentru că la 1 ianuarie va intra noul Cod Fiscal și implicit noile prevederi privind reducerea accizei la bere cu 15% acciza și în plus, din luna iulie TVA-ul pentru berea la draft a scăzut la 9%”, au declarat reprezentanții Bergenbier, al treilea mare jucător de pe piaţa berii.

De asemenea, aceștia au precizat că avansul va fi susținut și de lansările companiei din această vară : ambalajul care beneficiază de tehnologia thermo-ink, mixul de bere Bergenbier Fresh cu aromă de soc, dar și extinderea gamei Beck`s  cu sortimentul Beck`s Gold.

Compania a înregistrat anul trecut afaceri de 571 de milioane de lei și o pierdere netă de 104 milioane de lei.

4 mil. de sticle pe zi în fabrica Bergenbier

Situată în vestul orașului Ploiești, singura fabrică Bergenbier din România, are o capacitate anuală de producție de 3,5 milioande de hectolitri de bere, zilnic fiind produse și îmbuteliate 4 milioane de sticle de bere de 0,5 litri.

„Industria berii este una sezonieră. De aceea, în perioada mai-august fabrica lucrează la capacitate maximă. În restul anului, capacitatea de producţie se reduce la jumătate“, a precizat Marius Pîrvu, directorul fabricii Bergenbier.

Fabrica se întinde pe o suprafață de 11 hectare (incluzând și depozitul) și are în total șapte linii de îmbuteliere: două linii de sticlă, două de PET, două pentru doze și o linie de butoaie.

”Fabrica a fost construită în 1997 și a fost proiectata astfel încât să poată fi dublată capacitatea de producție fără a fi nevoie de investiții suplimentare în construcțiile civile. În această unitate investițiile anuale se ridică la câteva milioane de euro, învestiții care implică atât echipamente noi, cât și zona de siguranță și calitate”, a mai adăugat Marius Pîrvu.

Bergenbier produce în fabrica de la Ploiești șase  mărci de bere, respectiv Bergenbier (cu specialităţile sale – Bergenbier fără alcool, Bergenbier Fresh Grapefruit, Bergenbier Fresh Lemon, Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool, Bergenbier Fresh Soc) Noroc, Staropramen, Beck’s (Beck’s Green Lemon),  Stella Artois, Stella Artois fără alcool şi Lowenbrau. Pe lângă acestea, Bergenbier mai are în portofoliu brandul Leffe și Corona, pe care le importă. 

Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Creștere de 10% pentru Bergenbier în 2021
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, unul dintre principalii jucători de pe piața berii din România, a încheiat anul...