Adrian Vlaicu, noul Director de Vânzări și Logistică al Caroli Foods
Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, l-a numit Director de Vânzări și Logistică pe Adrian Vlaicu.
Adrian Vlaicu face parte din companie de 10 ani, prima poziție ocupată fiind cea de National Key Account Manager. Treptat, Adrian a gestionat extinderea operațiunilor companiei în alte canale de vânzare sau externalizarea serviciilor de merchandising. Datorită rezultatelor obținute, a urmat promovarea acestuia ca lider al canalului IKA.
„Cred că o poziție nu este doar un titlu, ci implică acțiune și exemplu. Coordonarea activității unei echipe de peste 500 de angajați Caroli din departamentele de vânzări, shopper marketing și logistică, care și-a demonstrat capacitatea de a face performanță atât la nivel de individ, cât și ca echipă, este atât o onoare, cât și o responsabilitate”, a declarat Adrian Vlaicu.
Înainte de a se alătura Caroli Foods, Adrian Vlaicu a lucrat pentru companii precum Intersnack România și Red Bull România.
În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, însumând peste 200 de produse. Totodată, compania deține o fabrică în Pitești, depozite în toată țara, o flotă de peste 350 autoturisme, precum și o rețea de distribuție. Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 450,2 milioane de lei, în creștere cu 7% comparativ cu 2017, respectiv un profit net de 32,4 milioane de lei.
Caroli Foods Group a fost achiziționată integral, în 2017, de către Sigma, un grup cu afaceri de 6,3 miliarde de dolari și peste 45.000 de angajați în 70 de fabrici, 208 de centre de distribuție și peste 640.000 de puncte de vânzare. În 2018, volumul total al producției companiei a depășit 1,7 milioane de tone. Sigma operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.





