Achiziție de peste 700 de milioane de dolari pe zona de snackuri
PepsiCo a finalizat înțelegerea prin care achiziționează producătorul chinez de snackuri Be&Cheery de la Haoxiangni Health Food Co. Tranzacția este evaluată la 705 milioane dolari, potrivit FoodBev.com.
Compania din Hangzhou, care anul trecut a avut venituri de peste 711 milioane dolari, vinde gustări din carne, nuci, fructe uscate și alte snackuri prin intermediul platformelor de e-commerce din China.
Reprezentanții PepsiCo au transmis că abilitatea de inovare și flexibilitatea în producție dovedite de compania chineză îi vor ajuta să-și adapteze portofoliul la noile trenduri urmate de consumatori. "Be&Cheery este complementară businessului pe care îl avem deja în China și, pe măsură ce vrem să extindem operațiunile din această zonă, compania ne va ajuta să profităm de creșterea segmentului de e-commerce", a declarat Ram Krishnan, CEO al PepsiCo Greater China.
Nu este prima investiție de acest gen a celor de la PepsiCo: anul trecut, ei au achiziționat 26% din Natural Food International, companie din China care comercializează o serie de produse din semințe și nuci.