eMAG lansează Dermato Shop, un concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse de îngrijire pentru toată familia

eMAG simplifică modul în care clienții pot găsi și comanda produse pentru rutina de îngrijire a întregii familii și lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice. Sub umbrela eMAG Dermato Shop, clienții pot identifica mult mai ușor o gamă de peste 3.000 de produse pentru întreaga familie de la companii internaționale și locale de top din industria cosmetică și de beauty, precum L’Oreal, care aduce brandurile Vichy, La Roche Posay și Cerave, Pierre Fabre, cu brandurile Avene, Ducray, Klorane și A-Derma sau Naos Skin Care cu Bioderma și Institut Esthederm, dar și companii românești precum Ivatherm. eMAG lansează Dermato Shop, un concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse de îngrijire pentru toată familia

Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la eMAG, dintre care 30% revin lunar, iar lansarea noului spațiu de shopping vine ca răspuns la creșterea interesului consumatorilor pentru produsele multifuncționale care pot fi folosite de întreaga familie. Totodată, potrivit firmei de cercetare de piață Cegedim, în prima jumătate a acestui an, piața produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%.

„Consumatorii se arată tot mai preocupați de sănătate și îngrijire personală și au devenit tot mai informați cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o creștere a interesului pentru produsele aflate la intersecția dintre frumusețe și sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie. Cu eMAG Dermato Shop ne propunem să ușurăm experiența de cumpărare a oamenilor astfel încât să îi ajutăm să găsească rapid, într-un singur loc, un întreg univers de produse pentru toate nevoile. Am simplificat astfel căutarea și am extins, în același timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar și cu sprijinul partenerilor noștri din Marketplace,” a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG România.

Citește și: eMAG, creștere de 22% a cumpărăturilor pentru produsele de folosință zilnică

„Astăzi, peste 2 miliarde de oameni din lume se confruntă cu probleme ale pielii. În același timp, felul în care arătăm este din ce în ce mai important. Vorbim însă de o frumusețe durabilă, obținută prin sănătatea pielii. În această lume complexă și din ce în ce mai exigentă, brandurile noastre dermatologice joacă un rol esențial: pe de o parte, de a răspunde patologiilor pielii aflate în creștere, iar pe de altă parte, de a răspunde nevoilor crescute de frumusețe. L’Oreal Dermatological Beauty are misiunea de a lucra îndeaproape cu fiecare partener comercial pentru a defini corect teritoriul produselor dermato-cosmetice și pentru a deservi în mod corect nevoia în creștere a consumatorilor români pentru aceste produse. Suntem încântați de suportul și deschiderea eMAG de a ne fi parteneri în demersul de a acompania fiecare român pe drumul către o piele sănătoasă și frumoasă,” a spus Claudia Florea, General Manager, L’Oreal Dermatological Beauty Romania.

„Potrivit studiilor noastre, 35% dintre consumatori achiziționează produse de beauty și îngrijire personală și din mediul online, astfel că este important să le putem oferi consumatorilor o experiență online cât mai apropiată de mediul în care se găsesc de obicei produsele Pierre Fabre. Astfel, MagnaPharm contribuie la eMAG Dermato Shop, un loc special dedicat produselor dermato-cosmetice unde clienții pot regăsi brandurile noastre precum Avene, A-Derma, Ducray și Klorane. Scopul nostru este să continuăm dezvoltarea acestei platforme alături de eMAG, axându-ne pe partea de expertiză și recomandări specifice categoriei dermato și produselor Pierre Fabre, un pionier al categoriei și un producător de încredere de peste 20 de ani,” a adăugat Raluca Bereanda, Country Director OTC & Consumer HealthCare MagnaPharm, reprezentant al produselor Pierre Fabre.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat, Hair & Make-up Shop, care cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și...
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG deschide un nou shop-in-shop online pentru un stil de viață sănătos
eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează  Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare...
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat...
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creștere cu 13%...