cora oferă consumatorilor tur virtual în zona destinată Crăciunului
După ce a anunțat extinderea sistemului de livrare la domiciliu, cora face încă un pas pentru limitarea aglomerării din magazine în preajma sărbătorilor.
Retailerul pune la dispoziția consumatorilor asistență pentru cumpărături rapide cu ajutorul unui tur virtual al hypermarketului din Pantelimon, singurul pentru care există această opțiune în acest moment.
„Obiceiurile de cumpărături sunt într-o continuă schimbare anul acesta, așa că focusul nostru este să îi ajutăm pe consumatori să găsească cele mai bune soluții pentru a-și face cumpărăturile. Din feedback-ul clienților reiese că aceștia își doresc să vină în hypermarket, să vadă și să simtă produsele. Turul Virtual Reality, disponibil pe site-ul cora, realizat în hypermarketul nostru cora Pantelimon te ajută să te orientezi în privința ofertei de produse specifice Crăciunului, ca și al display-ului produselor în magazin. Sperăm astfel să îi ajutăm pe clienți să își eficientizeze vizita”, declară Anca Popescu, directorul hypermarketului cora Pantelimon.
„E o mișcare îndrăzneață pe care cora Pantelimon o face, pentru că filmarea VR e o imersiune în realitate, nimic nu poate fi trucat, omis sau dimpotrivă evidențiat: totul e cât se poate de obiectiv, te plimbi printre rafturi așa cum te-ai plimba și în hypermarket”, adaugă Camelia Popescu, Comunicare și Publicitate cora România.
În 2020, strategia cora a fost să își mențină cota de piață prin soluții adaptate la noul context. Dezvoltarea online-ului este categoric direcția principală, iar cora a luat o serie de măsuri pentru a mări aria de acoperire și capacitatea de livrare la nivel național, prin parteneriate cu Foodpanda, Glovo și Postis.
În zona tradițională, retailerul a remodelat anul acesta hypermarketul cora Pantelimon printr-o investiție de trei milioane de euro, iar în toate hypermarketurile din rețea au fost introduse casele self check-out.
Adaugă comentariu nou