Coca-Cola HBC încetinește ritmul de creștere pe plan local, în T3

Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, și-a încetinit ritmul de creștere pe plan local în trimestrul al treilea, volumul vânzărilor fiind la același nivel cu T3 al anului 2021, potrivit raportului financiar publicat de companie. Coca-Cola HBC încetinește ritmul de creștere pe plan local, în T3

”Volumele de băuturi carbonatate s-au majorat low-single digit, în timp ce categoria de energizante și-a majorat volumele cu peste 10%. Performanța a fost însă impactată de evoluția categoriei de băuturi necarbonatate care a înregistrat un declin high single digit”, este precizat în raportul financiar.

Prin comparație, în primul semestru al acestui an compania raportase un avans mid single digit (4%-6% n.r), toate categoriile din portofoliu înregistrând creșteri, vedete la capitolul creștere fiind băuturile necarbonatate și energizantele, cu rate de creștere de peste 10%.

Regiunea piețelor emergente, pondere de 56% din perspectiva volumelor

În raportul financiar nu sunt publicate cifre clare despre evoluția businessului Coca-Cola HBC pe plan local, însă regiunea piețelor emergente care include și România, a raportat volume de 427 milioane de unit cases, înregistrând un plus de 8% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce organic vorbim despre un declin de 19,4%. În ceea ce privește vânzările nete, compania a raportat la nivel regional, în trimestrul al treilea, o cifră de afaceri de 1,31 miliarde de euro, bifând un avans de 34,9%, în timp ce din perspectivă organică vânzările au scăzut cu 6,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În total business, regiunea piețelor emergente are o pondere de 56% din perspectiva volumelor trazacționate, în timp ce la nivel valoric, regiunea generează 48% din total vânzări.

Per total grup, Coca-Cola HBC a înregistrat în trimestrul al treilea volume de 757 milioane de unit cases, bifând un avans de 9,1%, în timp ce în termeni organici compania a raportat un declin de 6,6%. La nivelul cifrei de afaceri creșterea organică a fost de 7,4%, până la valoarea de 2,69 de miliarde de euro.

Te-ar putea interesa și: Ce impact ar putea avea eventuala creștere a TVA de la 9% la 19% doar pentru băuturi răcoritoare

Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...
Coca-Cola HBC, evoluție modestă în 2022 pe plan local
Coca-Cola HBC, evoluție modestă în 2022 pe plan local
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat anul 2022 pe un trend ușor...
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat rezultate în creștere pentru...
Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local
Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local
Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România au crescut în primul trimestru al acestui an cu low single...