FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora

Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora

În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi cu un cadou special cu ocazia sărbătorilor pascale. Astfel, atât românii din țară, cât și cei din străinătate care își petrec sărbătorile departe de casă pot trimite celor dragi un pachet cu bunătăți, pentru a alina dorul celor dragi. 

Lansată weekendul trecut în prezența a mii de spectatori prezenți la concertul Andrei din Stuttgart, campania este valabilă în perioada 6 aprilie – 8 mai și le oferă acces tuturor utilizatorilor cu cont activ în aplicația Bringo la o selecție exclusivă de produse din portofoliul retailerului francez. „Pachetul cu Dor” propune un pairing inedit de vin și brânză românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. În funcție de sortimentele disponibile în aplicație, românii pot selecta produsele preferate din secțiunea dedicată pentru a crea un pachet cadou personalizat, pe gustul destinatarului.

„Ideea campaniei a pornit de la o nevoie pe care, an de an, o remarcăm în rândul consumatorilor – dorul de casă cu care se confruntă românii din țară și din străinătate în perioada sărbătorilor. Pentru că dorul se alină cu gesturi mici și pentru că suntem mereu atenți la dorințele clienților noștri, am creat alături de Bringo o soluție simplă și rapidă prin care românii pot transmite cuiva drag un gând bun de la distanță. Astfel, «Pachetul cu Dor» devine o punte de legătură emoțională între oameni. Ne dorim ca, prin această campanie, să-i ajutăm pe români să ducă acasă măcar o parte din bucuria și gustul sărbătorilor petrecute împreună”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.

În cadrul Pachetului cu Dor sunt disponibile vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc: Caii de la Letea Geneza, Fetească Neagră și Oaky Chardonnay, Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose –  toate incluse în programul Deschidem Vinul Românesc disponibil exclusiv la Carrefour –  fac parte dintr-o gamă de vinuri multimedaliate la concursuri internaționale. Programul inițiat în 2019 are misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului, cu o selecție de peste 200 de etichete, dintre care unele sunt vândute exclusiv în Carrefour la nivel național.

De asemenea, brânzeturi fac parte din Pachetul cu Dor:  selecția de brânzeturi maturate artizanale face parte din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânză Românească. Împreună cu experți locali, Carrefour identifică producători din întreaga țară, acordă expertiză tehnică, dar și suport pentru ca ei să aibă acces în retailul modern. Totodată, programul sprijină fermierii români prin cauzele deschise în Act for Good și le oferă clienților o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate. Nu în ultimul rând sunt incluși cozonaci - cu vișine sau tradițional, cozonacul Drag de România nu lipsește de pe masa de Paște. Încă de la începuturi, gama Drag de România și-a propus să traducă o paletă extinsă de gusturi autentice românești și produse de nișă într-o formă accesibilă pentru consumator, facilitând accesul la o sortimentație diversă de produse locale.

În cazul în care un produs din cele selectate nu mai există pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un produs similar. Campania este disponibilă în orașele în care este prezent Bringo cu magazinele Carrefour hipermarket.

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete. Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice principale: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie - de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90 000 de produse cu mai multe opțiuni de livrare: livrare rapidă, planificată în aceeași zi sau serviciul Click&Collect. În Decembrie 2023 am lansat Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața de e-commerce și e-grocery din România, care le permite clientilor să plaseze o singură comandă  cu produse din mai multe magazine. Bringo este disponibilă în peste 37 de orașe din România, dar și în alte două țări, prin Bringo International.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content