Cargus lansează serviciul de retur pentru magazinele online

Cargus pune la dispoziția clienților serviciul de retur, completând astfel ecosistemul său de opțiuni de livrare rapidă dedicate comercianților online și cumpărătorilor acestora. Cargus lansează serviciul de retur pentru magazinele online

Noul serviciu este disponibil în întreaga rețea națională Cargus SHIP & GO și oferă magazinelor online control în timp real asupra procesului și condițiilor de returnare, dar și mai multă flexibilitate.

Mai exact, serviciul de retur se adresează comercianților din e-commerce. Returnarea produselor achiziționate poate fi personalizată la nivelul fiecărui AWB (perioada de expirare, adresa și modalitatea de retur, adăugarea unei etichete specifice etc), astfel încât comerciantul să poată beneficia de retururi diferențiate într-un sistem automat. Mai mult, serviciul de retur poate fi complet integrat, indiferent de platformele de e-Commerce folosite de comercianți. Magazinele beneficiază de consultanță și suport din partea echipei Cargus, astfel încât returul să poată fi folosit ca instrument de marketing și atragere de noi cumpărători.

“Fără îndoială serviciul de retur este foarte important pentru consumatori, atunci când decid să cumpere un produs online. Comercianții pun la dispoziția cumpărătorilor un număr mai mare de locații convenabile pentru retur, în afară de cele proprii și pot personaliza întreaga experiență, indiferent de profilul clienților, chiar și la nivel de cost. Studiile arată că un retur gratuit poate crește chiar și de patru ori numărul comenzilor plasate de cumpărători”, precizează Oana Mandicescu, Chief Sales Officer Cargus.

Consumatorul poate returna automat un produs achiziționat online din oricare dintre cele 2.700 de puncte SHIP & GO din rețeaua Cargus. Acesta are trei opțiuni de returnare a coletului, în funcție de alegerea făcută de comerciant la trimiterea coletului: folosind o etichetă de retur pretipărită asociată cu AWB-ul de trimitere, pe care o primește în pachet; returnarea rapidă cu ajutorul aplicației Cargus Mobile; generarea unui cod de retur pe site-ul Cargus. Serviciul Cargus de retur prin locațiile SHIP & GO este cu până la 70% mai ieftin, comparativ cu cel la adresă.

Potrivit sondajului Eurostat din 2022 privind comerțul electronic, proporția cumpărătorilor online a crescut în UE, de la 55% în 2012 la 75% în 2022.  În aceeași perioadă, în România creșterea a fost de 41%. Potrivit aceluiași studiu, 8 din 10 cumpărători online susțin că magazinele online trebuie să-și îmbunătățească serviciile de retur, iar 9 din 10 nu mai doresc să cumpere de la comercianții care oferă o experiență de retur slabă și ineficientă.

CTP își extinde parteneriatul cu Cargus prin o nouă locație în Sibiu
CTP își extinde parteneriatul cu Cargus prin o nouă locație în Sibiu
CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de spații industriale și logistice listat din Europa, își extinde parteneriatul cu...
 Cargus anunță lansarea primei platforme de e-Commerce pentru servicii de livrare din România
Cargus anunță lansarea primei platforme de e-Commerce pentru servicii de livrare din România
Cargus aduce pe piața din România prima platformă de e-Commerce pentru servicii de livrare dedicată antreprenorilor și persoanelor fizice cu...

Opțiunea de retur Cargus este un proces eficient și optimizat: un consumator poate returna un colet în rețeaua SHIP & GO în mai puțin de un minut. Serviciul de retur are o valabilitate maximă de 180 de zile.

Cu o experiență de peste 30 de ani, Cargus numără peste 5.000 de angajați și colaboratori, oferă servicii de curierat cu livrare la adresă, dar și printr-o rețea națională de mii de centre SHIP & GO (puncte partenere și lockere), unde clienții pot ridica sau trimite pachete. Mai mult, Cargus deține 5 centre naționale de sortare, 45 de centre operaționale și o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.

La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creștere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020.

Cargus îl numește pe Mircea Andriescu în rolul de Head of International Sales
Cargus îl numește pe Mircea Andriescu în rolul de Head of International Sales
Cargus, una dintre cele mai importante companii din industria de curierat din România, anunță numirea lui Mircea Andriescu în poziția de Head of...
Cargus bifează venituri mai mari cu peste 10% în S1
Cargus bifează venituri mai mari cu peste 10% în S1
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, a înregistrat în primul semestru o creștere de peste...
Cargus ajunge la 3.000 de locații SHIP & GO
Cargus ajunge la 3.000 de locații SHIP & GO
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, a atins un număr de 3.000 de puncte de colectare a...
Cargus vrea volume de livrări mai mari cu 20% și investește masiv în inovații tehnologice
Cargus vrea volume de livrări mai mari cu 20% și investește masiv în inovații tehnologice
Cargus, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de curierat din România, estimează o creștere a volumelor de livrări cu 20%...