Cămara Măriucăi schimbă strategia de business și se listează în Carrefour

Prezent în peisajul retailului bucureștean cu magazine specializate pe produse tradiționale, fondatorul Cămara Măriucăi a luat decizii radicale în contextul pandemiei. Din cauza restricțiilor de carantinare zonală, traficul din magazine a scăzut considerabil. Cămara Măriucăi schimbă strategia de business și se listează în Carrefour

„Noi aveam o locație nouă în Popești Leordeni, însă acea zonă a fost în carantină o lună și jumătate. Traficul în magazine a scăzut foarte mult, nu mai era profitabil pentru noi. Am decis să schimbăm strategia de business”, a declarat pentru Progresiv Denis Marica, proprietarul Cămara Măriucăi.

Soluția o reprezintă listarea în comerțul modern, primul hypermarket fiind Carrefour Orhideea. 20 de SKU-uri sunt listate în acest moment la vitrina asistată, fiind vorba despre produse din carne, între care cârnații de Pleșcoi, babicul ori ghiudemul, fără categoria de lactate și vinuri care există în magazinele proprii. Totodată, produsele vor fi disponibile și în platforma Bringo.

„Ce îmi doresc eu este să aduc tradiția și autenticitatea zonei Pleșcoi mai aproape de consumatorul sofisticat de la oraș, fie că am magazine proprii sau o fac prin intermediul marilor rețele comerciale. Noi am ajuns la o bază de clienți premium care, în același timp, sunt și clienții Carrefour”, completează fondatorul businessului Cămara Măriucăi.

Produsele comercializate de Cămara Măriucăi prin intermediul Carrefour sunt produse de familia lui Denis Marica care deține o carmangerie în Pleșcoi. Anual, producția a fost extinsă iar în acest moment, aproximativ 10% va fi livrată către Carrefour Orhideea.


 

Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe....
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
Un business care completează perfect o tradiție de familie
Un business care completează perfect o tradiție de familie
În căutarea unor produse tradiționale, cu gust autentic, în magazinele din Capitală, Denis Marica a descoperit, de fapt, o oportunitate de...