Bugetul pentru masa de Paște, între 750 și 1.000 de lei

Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, se așteaptă la un record de comenzi pentru produse alimentare în perioada sărbătorilor de Paște. Compania s-a pregătit pentru peste 4.000 de livrări pe zi, depășind cu 25% volumele de Crăciun. Bugetul alocat de clienți pentru masa de Paște de anul acesta începe de la 750 de lei și poate depăși în medie 1.000 de lei, iar din coșul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiționale apreciate precum ouăle, chiar gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel. Bugetul pentru masa de Paște, între 750 și 1.000 de lei

Înaintea sărbătorilor pascale, numărul vizitelor pe platforma Freshful și în aplicație a crescut cu 30% față de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată și de Paștele catolic și sărbătoarea Floriilor.

În topul celor mai cumpărate produse tradiționale, ouăle sunt pe primul loc, înregistrând vânzări de trei ori mai mari în această perioadă. Pe lista celor mai căutate alimente intră și carnea proaspătă, dulciurile, lactatele și brânzeturile, vinurile și cozonacii, dar și produsele necesare pentru curățenia de Paște și candelele pentru slujba de Înviere.

„Cei mai mulți dintre clienții noștri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paște, adăugând treptat în coș produsele lor preferate. Anul acesta am pregătit pentru ei, din timp, mai multe produse tradiționale și alimente proaspete de la producători locali. Iar dacă, în graba cumpărăturilor, au uitat să comande ceva, clienții Freshful au avantajul că pot adăuga produse în comanda deja plasată și pot primi toate produsele în același timp, fără să plătească în plus. În plus, am extins și programul de livrări în perioada sărbătorilor”, a declarat Andrei Popescu, General Manger Freshful by eMAG.


Citește și Andrei Popescu, Freshful: În ciuda provocărilor, ținta pentru 2023 este dublarea businessului


Concret, în săptămâna 10-14 aprilie, Freshful va livra în intervalul orar 8:00 – 23:59. Sâmbătă, 15 aprilie, livrează în intervalul orar 8:00 – 18:00, iar luni, 17 aprilie, a doua zi de Paște, comenzile vor fi livrate în intervalul orar 11:00 – 23:00.
De asemenea, Freshful pune la dispoziția clienților și produse deja gătite, iar printre acesta se regăsesc ouăle deja vopsite, drobul și produsele ready-meal. Comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, clienții hypermarketului online comandă mai mult produse din categoria verdețurilor, produse românești, precum salata, ceapa și usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leușteanul, spanacul și urzicile.

Clienții Freshful care au un abonament Genius se pot bucura și în perioada Paștelui de livrare gratuită pentru comenzile care depășesc 189 lei. În decursul unui an, aceștia pot economisi în medie 1.000 lei, atât din taxa de livrare, cât și datorită promoțiilor exclusive dedicate, care beneficiază de o reducere permanentă de 20% pentru o selecție de produse. Din luna martie a acestui an, pe lângă București și Ilfov, Freshful livrează și în Ploiești, adăugând în aria sa de acoperire și alte 22 de localități din Ilfov.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România. Acesta oferă o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali.
În primul an de activitate, Freshful by eMAG a livrat 455.000 de comenzi cu ajutorul a 300 de livratori. Trei din patru clienți Freshful by eMAG sunt abonați ai serviciului Genius, beneficiind de livrări gratuite în funcție de valoarea comenzii și de reduceri exclusive.

 

Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...
Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
Freshful by eMAG: Românii alocă între 500 și 1.000 de lei pentru masa de Crăciun și pun în coș 50 de produse
În așteptarea sărbătorilor de iarnă, românii se pregătesc în acest an mai temeinic comparativ cu anul precedent, astfel că Freshful by...
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Freshful by eMAG, sortimentație de Paște: 1,5 tone de carne de miel și 4.500 de cozonaci și pască
Freshful by eMAG, sortimentație de Paște: 1,5 tone de carne de miel și 4.500 de cozonaci și pască
Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online din România, și-a extins sortimentanția cu produse speciale pentru Paște, precum 1.500 de...