BAT numește un nou director pentru Europa Centrală și de Sud

Frederico Monteiro va prelua conducerea ariei Europa Centrală și de Sud (CES) pentru BAT, ceea ce presupune că acesta va coordona de la București, după îndeplinirea tuturor formalităților, operațiunile pentru șapte piețe: România, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Slovacia și Ungaria. BAT numește un nou director pentru Europa Centrală și de Sud

Frederico Monteiro va prelua portofoliul de la Ram Addanki care, după trei ani și jumătate la conducerea operațiunilor din Europa Centrală și de Sud, se va retrage din activitate după mai bine de 27 de ani petrecuți în cadrul BAT în diferite țări.

„Ultimii ani au reprezentat o călătorie fantastică, atât pe plan personal, cât și pe plan profesional. Sunt recunoscător că am putut contribui la transformarea companiei de-a lungul timpului, gândindu-mă mereu la consumatorii noștri și la modul în care putem răspunde mai bine nevoilor lor”, a declarat Ram Addanki, actualul director pentru Europa Centrală și de Sud al BAT.

Frederico Monteiro, în prezent director regional de marketing pentru Europa și Africa de Nord (ENA), s-a alăturat BAT în Brazilia în urmă cu aproape 13 ani. În 2009 s-a mutat în Japonia, ocupând poziția de director de marketing și, ulterior, de director general. S-a mutat apoi la Londra, unde a preluat rolul de coordonator al echipei pentru produse și inovații și apoi pe cel de director de marketing pentru produsele cu risc redus.

În februarie 2019, Frederico Monteiro a devenit marketing manager pentru regiunea Europa și Africa de Nord, având o contribuție esențială la dezvoltarea puternică a noii categorii de produse pe toate piețele din regiunea Europa și Africa de Nord.

„Sunt nerăbdător să continui angajamentul BAT de a construi un viitor mai bun, oferind consumatorilor adulți o gamă largă de produse satisfăcătoare și cu risc redus, cum este glo”, a declarat Fred Monteiro.

BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe.

Pe piața locală, BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat. Totdată, BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%. Compania are la nivel local peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare.

 

Exporturile României de produse din tutun au crescut în 2022 cu peste 140 mil. euro
Exporturile României de produse din tutun au crescut în 2022 cu peste 140 mil. euro
Valoarea totală a exporturilor de produse din tutun prelucrat, precum țigarete și consumabile pentru produse din tutun încălzit, a fost de 1,48...
Schimbare la conducerea BAT România
Schimbare la conducerea BAT România
BAT România a anunțat numirea lui Jorge Araya în poziția de Director General și Director al Ariei Europa de Sud-Est. Jorge și echipa sa de...
Cu investiții de peste 500 mil. euro, fabrica BAT din Ploiești exportă 60% din producție
Cu investiții de peste 500 mil. euro, fabrica BAT din Ploiești exportă 60% din producție
BAT, cel mai mare jucător de pe piața tutunului din România, a generat un impact de peste 125 de miliarde de euro în economie în primii 25 de...
BAT, contribuție de 11 mld. lei la bugetul de stat în 2021
BAT, contribuție de 11 mld. lei la bugetul de stat în 2021
BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat al României în 2021, cu o contribuție totală de circa 11 miliarde de lei (2,2 miliarde de...