BAT numește un nou director pentru Europa Centrală și de Sud
Frederico Monteiro va prelua conducerea ariei Europa Centrală și de Sud (CES) pentru BAT, ceea ce presupune că acesta va coordona de la București, după îndeplinirea tuturor formalităților, operațiunile pentru șapte piețe: România, Bulgaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Slovacia și Ungaria.
Frederico Monteiro va prelua portofoliul de la Ram Addanki care, după trei ani și jumătate la conducerea operațiunilor din Europa Centrală și de Sud, se va retrage din activitate după mai bine de 27 de ani petrecuți în cadrul BAT în diferite țări.
„Ultimii ani au reprezentat o călătorie fantastică, atât pe plan personal, cât și pe plan profesional. Sunt recunoscător că am putut contribui la transformarea companiei de-a lungul timpului, gândindu-mă mereu la consumatorii noștri și la modul în care putem răspunde mai bine nevoilor lor”, a declarat Ram Addanki, actualul director pentru Europa Centrală și de Sud al BAT.
Frederico Monteiro, în prezent director regional de marketing pentru Europa și Africa de Nord (ENA), s-a alăturat BAT în Brazilia în urmă cu aproape 13 ani. În 2009 s-a mutat în Japonia, ocupând poziția de director de marketing și, ulterior, de director general. S-a mutat apoi la Londra, unde a preluat rolul de coordonator al echipei pentru produse și inovații și apoi pe cel de director de marketing pentru produsele cu risc redus.
În februarie 2019, Frederico Monteiro a devenit marketing manager pentru regiunea Europa și Africa de Nord, având o contribuție esențială la dezvoltarea puternică a noii categorii de produse pe toate piețele din regiunea Europa și Africa de Nord.
„Sunt nerăbdător să continui angajamentul BAT de a construi un viitor mai bun, oferind consumatorilor adulți o gamă largă de produse satisfăcătoare și cu risc redus, cum este glo”, a declarat Fred Monteiro.
BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe.
Pe piața locală, BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat. Totdată, BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%. Compania are la nivel local peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare.