Auchan România vrea 125 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom până la finalul anului
Auchan Retail România și OMV Petrom continuă procesul de integrare a magazinelor de proximitate MyAuchan în spațiile comerciale existente din stații. Rețeaua de magazine MyAuchan din stațiile Petrom numără în prezent 100 de unități în 59 de localități din 14 județe, iar până la finalul anului vor mai fi deschise alte 25 de magazine MyAuchan. Astfel, retailerul va ajunge să dețină un număr total de 125 de magazine în stațiile OMV Petrom.
În primele unsprezece luni ale acestui an au fost amenajate în stațiile Petrom 75 de magazine MyAuchan, la care se adaugă cele 25 de magazine inaugurate în 2020.
„Suntem încântați că împreună cu OMV Petrom putem să oferim o nouă experiență la cumpărături atât clienților motorizați, cât și locuitorilor din zonele în care se află magazinele MyAuchan din stațiile Petrom. Gamele noastre extinse și atent selecționate, prețurile și serviciile specifice unui supermarket au fost bine apreciate de cei care ne-au călcat pragul, iar împreună cu partenerii noștri, OMV Petrom, și cu echipele implicate ne-am propus să accelerăm ritmul de deschidere de noi unități, astfel încât să ajungem mai rapid la cât mai mulți români”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
„Ne dorim să accelerăm procesul de modernizare a stațiilor Petrom și să îl finalizăm cu șase luni mai devreme decât am stabilit inițial. Venim în întâmpinarea clienților noștri cu o ofertă diversificată de produse, de la un mix de soluții pentru alimentarea autovehiculelor până la bunuri alimentare și servicii”, a declarat Radu Căprău, membru al Directoratului responsabil pentru activitatea Downstream Oil.
Magazinele MyAuchan oferă clienților o gamă variată de până la 1.800 de produse, atât produse pentru consum imediat, cât și pentru acasă, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe, produse de patiserie, lactate, mezeluri), produse congelate, dar și băuturi, aperitiv sărat, dulciuri, produse de băcănie și non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, jucării, produse pentru copii și accesorii auto.
În plus, 70 de magazine includ și zone dedicate Costa Coffee, ca parte a unui parteneriat amplu ce presupune integrarea acestui concept la nivel național. Pe lângă gama variată de produse, clienții pot beneficia în magazinele MyAuchan și de o serie de servicii utile, precum posibilitatea de a-și achiziționa taxe de drum/pod și vignete, servicii de transfer de bani și de plată a utilităților.
Auchan Retail operează pe piața locală 33 de hypermarketuri Auchan, o rețea de 109 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 100 în stațiile Petrom și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafață netă de vânzare, retailerul rulează afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.