5 to go intră în categoria de apă cu vitamine

5 to go semnează un parteneriat cu brandul Viwa și intră în categoria de apă cu vitamine cu brandul 5 to go & Viwa Vitamin Water. Noua gamă cuprinde șase sortimente, cu un conținut ridicat de vitamine și minerale și cu adaos de extracte de plante, precum ceai verde, ginkgo biloba, aloe vera, ce aduc beneficii suplimentare organismului. 5 to go intră în categoria de apă cu vitamine

”5 to go a depășit de mult granițele segmentului de cafea, devenind sinonim mai degrabă cu un stil de viață pe care îl regăsim frecvent în alegerile celor care fac parte din comunitatea noastră. Astfel, ultimii 2 ani au adus diversificarea portofoliului de produse din cafenele, dar și o gamă dedicată pentru retail, cu produse sănătoase, cu aport scăzut de zahăr, bio, vegane sau fără gluten. Pentru noi, aceasta este o direcție strategică, de a dezvolta sub brandul 5 to go produse funcționale ce completează stilul de viață al consumatorului modern, produse mai sănătoase, ce aduc mai multă energie pentru a face față ritmului cotidian alert. Prin parteneriatul cu VIWA am putut răspunde cererii în creștere de pe segmentul de apă cu vitamine”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.


Citește și - 5 to go: Retailul rămâne o prioritate pentru noi


Noul produs este destinat atât segmentului HoReCa, cât și celui de retail, modern și tradițional și va putea fi găsit pentru început în toate locațiile 5 to go din țară, dar și în cele mai importante lanțuri de retail. Obiectivul este de a dezvolta rețeaua de distribuție până la finalul acestui an, pentru a crea premisele de creștere în 2023. Toate produsele sunt fără îndulcitori artificiali, fără coloranți și conservanți artificiali și fără zahăr. Produsele sunt disponibile în ambalaj de 600 de ml, sticlele fiind realizate 50% din PET reciclabil.

„După cinci ani de activitate intensă și dinamică pe piața din România, VIWA vitamin water continuă strategia de dezvoltare, investind constant în soluții inovatoare și durabile, în oferte competitive și produse adaptate cerințelor pieței. Parteneriatul dintre 5 to go și VIWA vitamin water combină expertiza cu know-how-ul și marchează un pas important în susținerea obiectivelor noastre strategice, și anume de a fi prezenți în toate ocaziile de consum și de a fi alături de clienți 7 zile din 7,  oferindu-le  produse și servicii personalizate”,  a declarat Sorin Boaje, Administrator & Director General Best Service Distribution, unic importator VIWA Vitamin Water în România.

Povestea 5 to go a luat naștere în 2015, businessul fiind fondat de Radu Savopol și Lucian Bădilă. La finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
5 to go a înregistrat o creștere majoră a vânzărilor și a cifrei de afaceri în 2023, până la valoarea de 40 de milioane de euro la final de...
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul Fast Shop...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful listează în platformă produsele din gama de retail 5 to go, începând cu luna noiembrie. Cei peste 55.000 de clienți Freshful pot...
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go vrea vânzări de 1 milion de euro în retail în 2023
5 to go și-a setat atingerea pragului de 1 milion de euro cifră de afaceri în retail pentru anul viitor, în contextul în care pentru 2022...