Podravka aduce brandul Lino Lada în România
Podravka România își extinde portofoliul și aduce pe piața locală produsele Lino Lada. Lino Lada este al doilea brand pe piața de creme tartinabile dulci din Croația și este exportat, în prezent, în peste 20 de țări.
Pentru că preferințele consumatorilor sunt diversificate, Podravka lansează cinci sortimente: Lino Lada Nougat 350g - Cremă tartinabilă de alune de pădure cu cacao, Lino Lada Duo 350g – Cremă tartinabilă de alune de pădure cu lapte și cacao, Lino Lada Lapte 350g – Cremă tartinabilă cu lapte și alune de pădure, Lino Lada Gold 350g - Cremă tartinabilă cu 16% alune de pădure, cu ciocolată neagră, cremă de alune de pădure și bucățele de alune de pădure și Lino Lada Cocos 350g – Cremă tartinabilă cu lapte și nucă de cocos.
”Din 1998, brandul Lino a pus la dispoziția consumatorilor crema tartinabilă Lino Lada, fără gluten și fără conservanți, care a cucerit piața rapid. Obținută din cele mai bune ingrediente de origine naturală, crema tartinabilă Lino Lada este perfectă pentru a fi consumată pe pâine, pentru umplerea clătitelor și prăjiturilor, cu înghețată sau ca atare”, au precizat reprezentanții Podravka.
Podravka este prezentă pe piața din România de 20 ani și are în portofoliu și alte branduri importante, precum Vegeta și Eva.