Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi

Omo, brand prezent în portofoliul producătorului Unilever, îşi compactează portofoliul curent de detergenți lichizi. Noua formulă Omo  asigură aceleaşi rezultate cu un dozaj de doar 50ml/spălare. ”Compactarea lichidelor reflectă ambiţia Unilever de a reduce impactul asupra mediului înconjurător, pentru un viitor mai sustenabil. Astfel, în procesul de producţie al detergentului OMO se foloseşte cu 30% mai puţină apă şi cu 33% mai puţin plastic – fără a face însă niciun compromis în performanţa acestuia”, au precizat reprezentanții Unilever. Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi

Odată cu relansarea detergentului lichid, Omo îşi îmbogăţeşte portofoliul cu o nouă variantă: Omo Coccolino Fragrance. Noul sortiment se alătură celor patru tipuri de detergent lichid deja existente în portofoliul Omo: Active Clean, Fresh Clean, Color şi Sensitive.
Toate produsele sunt disponibile în varianta de 20 şi 40 de spălări. Exceptând portofoliul de lichide, consumatorii se mai pot bucura şi de detergentul Omo în format pudră sau capsule.


 

Henkel aduce brandul Barnängen în România
Henkel aduce brandul Barnängen în România
Henkel a lansat pe piața locală brandul suedez Barnängen. Cele două linii de produse Barnängen – Nordic Care și Nordic Rituals – conțin...
 Whola, cea mai nouă lansare de la Eti
Whola, cea mai nouă lansare de la Eti
Eti European Food Industries își extinde portofoliul de produse și lansează Whola, biscuiți din făină integrală de grâu. Noii biscuiți...
Eldi își extinde portofoliul de sărățele
Eldi își extinde portofoliul de sărățele
Producătorul de produse de panificație și patiserie Eldi își extinde portofoliul și lansează un nou sortiment în gama de sărățele. Noul...
Un sortiment nou în portofoliul Cappy Pulpy
Un sortiment nou în portofoliul Cappy Pulpy
Cappy Pulpy lansează o nouă inovație în categoria băuturilor necarbonatate pe bază de fructe, categorie cu o evoluție dinamică și...
Coca-Cola HBC intră în categoria băuturilor vegetale
Coca-Cola HBC intră în categoria băuturilor vegetale
Începând cu luna mai, Coca-Cola HBC și-a extins portofoliul intrând și în categoria băuturilor vegetale prin lansarea brandului AdeZ. Din...
Jacobs intră pe segmentul de capsule
Jacobs intră pe segmentul de capsule
Unul dintre cele mai dinamice segmente din categoria cafea este cel al capsulelor, înregistrând o creștere semnificativă în valoare, în...