Mars lansează batonul Snickers Creamy

Compania Mars lansează pe piața locală Snickers Creamy, un baton cu un strat cremos ce conține arahide, caramel fin și alune proaspăt măcinate acoperite într-un strat generos de ciocolată delicioasă, iar o porție are doar 98 de calorii. Mars lansează batonul Snickers Creamy

Cu ocazia acestei lansări, în perioada 25-27 noiembrie Snickers îi invită pe vizitatorii ParkLake Shopping Center să își elibereze emoțiile, fără teamă, în camera specială anti-stres din interiorul centrului comercial. Camera include o tehnologie care măsoară decibelii și va încadra participanții în patru categorii, în funcție de intensitatea țipetelor lor și în funcție de cât de mult stres vor să elimine. Alături de rezultate, vor primi un QR Code pentru un playlist Spotify adaptat stării lor, cât și un baton delicios de Snickers Creamy. Mulți oameni asociază țipetele cu ceva negativ sau nepotrivit. Dar un strigăt sincer nu este doar o metodă pentru a elibera furia, ci și o experiență interesantă. Atunci cât este folosit în mod corect, poate îmbunătăți sănătatea fizică și mentală.

Mars este o afacere de familie începută în urmă cu mai bine de 100 de ani. Mars a intrat pe piața din România în 1994. Din 2016, filiala din România este organizată sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include și piețele din Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu 540 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în trei categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane), food (orez și sosuri) și hrană pentru animale. Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros, Ungaria, care produce mâncare uscată și recompense pentru animale și, de asemenea, o facilitate de producție pentru dulciuri fără ciocolată care include și centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.

Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Prima campanie de comunicare a brandului Thank’Q „Pentru câinii care ne fac viața mai frumoasă” celebrează toate tipologiile de câini și...
Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton extinde portofoliul de ceai
Lipton dezvoltă segmentul de ceai de fructe prin introducerea pe piața din România a cinci noi arome: zmeură și soc, zmeură și merișoare,...
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa Bucovina, în varianta la 1L în 100% PET reciclat
Apa minerală naturală plată Bucovina provenită din izvoare ce păstrează intacte puritatea apei și proprietățile sale benefice este...
 Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg aniversează 175 de ani de activitate
Carlsberg Breweries aniversează, în noiembrie, 175 de ani de activitate inovatoare și de pionierat în domeniul berii. Progresul continuu face...
”Pentru ape mai curate”, o campanie Persil
”Pentru ape mai curate”, o campanie Persil
Persil este un brand preocupat de sustenabilitate și de grija pentru viitor, astfel că, alături de ONG-ul ”Let’s Do It Romania!”, prin...
”Pentru ape mai curate”, campania Persil care își propune să curețe 10 tone de deșeuri de pe suprafața Lacului Bicaz
”Pentru ape mai curate”, campania Persil care își propune să curețe 10 tone de deșeuri de pe suprafața Lacului Bicaz
Poluarea cu plastic a devenit una dintre cele mai presante probleme de mediu la nivel mondial și local,  aproximativ 10 milioane de tone de...