Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023

La fiecare început de iarnă, Hell Energy lansează cele două arome Ice Cool, iar gusturile ediției 2023 sunt portocalele roșii și combinația de pere cu smochine. Ca și restul gamei, aromele de iarnă în ediție limitată, Hell Ice Cool Frozen Red Orange și Hell Ice Cool Arctic Pear, au același conținut de cofeină de 32 mg/100 ml, 5 vitamine B, fără conservanți. Noile arome sunt disponibile în doze de aluminiu, cu design unic și reciclabile la infinit, contribuind astfel la un viitor sustenabil. Ediție limitată de iarnă Hell Ice Cool 2023

„De fiecare dată când selectăm noile arome ale edițiilor limitate, ne concentrăm pe tendințele pieței. Acesta este motivul pentru care anul acesta am ales gustul de portocale roșii și combinația de pere cu smochine. În cazul primei arome, decizia a fost favorabilă deoarece categoria de citrice este una în creștere pe piață, în timp ce în cazul celei de-a doua ne-am ghidat după sezonalitatea fructelor”, a declarat Mișcunica Pelaghie, Director Național HELL ENERGY România.

Producătorul a lansat pentru prima dată ediția limitată Ice Cool în 2012, cea de anul acesta fiind cea de-a XII-a serie limitată de iarnă din portofoliul de produse. Noile arome sunt deja disponibile în toate magazinele unde brandul este disponibil.

Băuturile energizante Hell Energy conțin aproape 90% apă, zahăr granulat, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai moderne fabrici de producție din Europa.

Băuturile energizante clasice au același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai verde (32 mg de cofeină / 100 ml de produs), dar, în plus, conțin și 5 vitamine din complexul B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12).

Hell Energy este liderul pieței de băuturi energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Producătorul este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.

Colecție în ediție limitată de la Nespresso
Colecție în ediție limitată de la Nespresso
În acest an, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Nespresso lansează o ediție limitată de cafele și accesorii în...
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg Christmas Brew a revenit în România
Tuborg  a listat pe piața locală Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului. Produsele sunt disponibilă în...

În luna aprilie 2023, Hell Energy România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în pe plan naționaș, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele trei game: Hell Energy - băuturi energizante, Ice Coffee - cafea rece gata preparată și XIXO - ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.


 

Pastele Pambac, într-un nou ambalaj
Pastele Pambac, într-un nou ambalaj
Pambac lansează o nouă interfață de brand și de comunicare pentru divizia de paste. Noul design de ambalaj aduce...
Oti lansează gama de vase din fontă ușoară
Oti lansează gama de vase din fontă ușoară
Oti completează categoria vaselor de gătit cu gama din fontă ușoară, cu structură tip fagure. Gama extinde...
Noutăți în portofoliul 7 Days
Noutăți în portofoliul 7 Days
Mondelēz lansează, în cadrul portofoliului de croasante, o nouă gustare modernă și delicioasă, produsul 7 Days...
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, își completează gama cu un nou sortiment: pate de ton cu...