Pastele Pambac, într-un nou ambalaj

Pambac lansează o nouă interfață de brand și de comunicare pentru divizia de paste. Noul design de ambalaj aduce în prim-plan consumatorul, fiind un tribut adus celor care pregătesc masa, care iubesc să conecteze experiențele culinare și gusturile în bucătărie alături de prieteni, familie. Iubitorii de paste au un club, în care, alături de Pambac, definesc și dau trendul gustului. Aici, fiecare membru și iubitor de paste este binevenit să se alăture și să celebreze pasiunea comună pentru mâncarea bună. Pastele Pambac, într-un nou ambalaj

Astfel, oamenii experimentează, își împărtășesc unii altora rețete și secrete care dau pastelor gusturi inedite. Desfășurată în mediul online, campania va fi susținută de un spot publicitar în care consumatorii sunt invitați într-o călătorie gustativă plină de culoare și diversitate.

 

Oti lansează gama de vase din fontă ușoară
Oti lansează gama de vase din fontă ușoară
Oti completează categoria vaselor de gătit cu gama din fontă ușoară, cu structură tip fagure. Gama extinde portofoliul Oti de vase din fontă...
Noutăți în portofoliul 7 Days
Noutăți în portofoliul 7 Days
Mondelēz lansează, în cadrul portofoliului de croasante, o nouă gustare modernă și delicioasă, produsul 7 Days Croasant cu cremă cu caise 60...
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare extinde gama de Pate cu ton
Rio Mare, lider pe segmentul pateurilor pe bază de ton, își completează gama cu un nou sortiment: pate de ton cu morcovi. Cu un conținut...
Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging
Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging
După 7 ani de cercetare, Apivita se reinventează și intră într-o noua eră  pe zona tratamentelor anti-îmbătrânire, prezentând noua gamă...
Produse noi în portofoliul Borotalco
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul de antiperspirante cu o gamă dedicată exclusiv bărbaților: Borotalco Men. Aceasta include Borotalco Men...
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită...