Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás
Cris-Tim lansează Csárdás, un brand inspirat din zona Transilvania și care cuprinde o gamă largă de specialități din carne cu specific unguresc.
Prin lansarea brandului Csárdás, compania își propune să aducă gustul autentic unguresc în produse de înaltă calitate, atât ca ingrediente folosite în rețetele originale cât și ca savoare unică. Conținutul ridicat de carne, fără folosirea de organe și fără monoglutamat de sodiu reprezintă principalele atribute ale produselor Csárdás. Cris-Tim este unicul producător de mezeluri care are implementat conceptul de etichetă curată, expresie a produsului liber de aditivi, pentru brandurile Cris-Tim și Matache Măcelaru’.
„Ne mândrim cu Csárdás, un brand original Cris-Tim, care respectă și reflectă nivelul înalt de calitate al produselor companiei și la care am adăugat savoarea locală ardelenească, pe care își pune amprenta gustul picant de paprika. Ungurii sunt renumiți pentru rețetele produselor din carne, dornici să găsească gustul lor tradițional, acasă în România, de azi adus de Cris-Tim pe mesele lor”, a declarat Mihai Dinculescu, Directorul de Marketing al Cris-Tim.
Produsele Csárdás ce vor fi lansate în magazinele IKA și TT sunt: Salam crust uscat Csárdás, Salam crud uscat Csárdás Paprika, Salam crud uscat Csárdás Paprika Iute, Salam Secuiesc, Cârnați Ardelenești, Cârnați Csárdás Paprika, Cârnați Csárdás Paprika Iute, Tobă de ciolan, Tobă de ciolan și paprika, Ceafă (produs crud uscat) și Jambon crud uscat.