Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului

Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike pentru primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – Open Up Playlist, care s-a lansat și în România începând cu această săptămână.  Coca-Cola lansează  o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului

Bazată pe ideea că muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridică întotdeauna moralul atunci când trecem prin momente dificile, ne aduce împreună și ne dă o stare de bine, campania Open Up Playlist reunește această putere a muzicii, popularitatea artiștilor internaționali și vocea inspirațională a brandului Coca-Cola într-o colaborare unică. Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma - artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020, noua senzație pop - cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike - perechea de DJ numărul 1 în lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.

Noua campanie are o componentă puternică de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil în Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje, având astfel șansa de a câștiga unul dintre numeroasele premii incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid. Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul pozitiv al acesteia.

 

Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional - Kingsbury London Dry Gin - o băutură...
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Făgăraș își completează portofoliul cu noul baton Făgăraș Cocos, cu interior de cremă albă cu fulgi de cocos și rom. Lansarea adresează...
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Strauss România a lansat un nou produs din gama de cafea boabe, Doncafé Espresso Perfetto 100% Arabica, un espresso autentic, cu o textură fină,...
Maresi Foodbroker lansează Gelato Crema G7
Maresi Foodbroker lansează Gelato Crema G7
Maresi Foodbroker, distribuitorul pe piața din România al brandului de gelato autentic italian Siviero Maria, extinde sortimentația cu o gamă...
Henkel lansează o nouă formulă pentru Persil
Henkel lansează o nouă formulă pentru Persil
Noua formulă Persil are la bază tehnologia unică Deep Clean, cu o combinație unică de enzime care pătrunde în profunzimea petelor chiar și...
Gama Danonino, extinsă cu noi iaurturi
Gama Danonino, extinsă cu noi iaurturi
Ca parte a demersurilor companiei Danone de a încuraja o alimentație echilibrată, portofoliul Danonino a fost extins cu un nou produs: iaurturile...