Coca-Cola HBC intră în categoria băuturilor vegetale

Începând cu luna mai, Coca-Cola HBC și-a extins portofoliul intrând și în categoria băuturilor vegetale prin lansarea brandului AdeZ. Din portofoliul AdeZ fac parte atât variante de băuturi vegetale din semințe, ambalate în sticla PET de 800ml (soia, migdale, cocos și orez), cât și mixuri inovatoare de semințe și fructe în ambalaje de 250ml PET (ovăz + banane și căpșuni, migdale + mango și fructul pasiunii). Produsele AdeZ nu conțin zahăr adăugat, iar ambalajul este 100% reciclabil. „Variantele de 800ml sunt ideale pentru a fi consumate la micul dejun sau pentru gătit, iar variantele cu fructe de 250ml pot reprezenta o gustare echilibrată din punct de vedere nutrițional. Brandul se adresează în principal tinerilor (18 – 34 ani) care caută constant produse noi și sustenabile, persoanelor cu alergii & intoleranțe alimentare, vegetarienilor și celor care sunt interesați de un stil de viață mai sănătos”, este precizat în comunicatul de lansare.  Coca-Cola HBC intră în categoria băuturilor vegetale

Jacobs intră pe segmentul de capsule
Jacobs intră pe segmentul de capsule
Unul dintre cele mai dinamice segmente din categoria cafea este cel al capsulelor, înregistrând o creștere semnificativă în valoare, în...
Iaurt de băut cu semințe de Chia de la Meggle
Iaurt de băut cu semințe de Chia de la Meggle
În plin sezon estival, producătorul german de lactate Meggle lansează pe piața din România o nouă gamă de produse: Iaurtul de băut cu...
Maspex România își extinde portofoliul de apă
Maspex România își extinde portofoliul de apă
Vara aceasta vine cu noutăți importante pentru portofoliul Maspex România, producătorul lansând pe piață apa de izvor La Vitta. Apa de izvor...
Tiger Speed, noul energizant marca Tiger
Tiger Speed, noul energizant marca Tiger
Tiger Energy Drink este un brand de băuturi energizante prezent în România încă din anul 2011. Pe lângă varianta clasică existentă deja în...
Metro continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro Cash & Carry România continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Programul a fost demarat în 2016 și vine...
Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe
Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe
Parmalat România, producătorul brandului Santal și unul dintre cei mai importanți producători de sucuri naturale de fructe din România, își...