Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana

Timișoreana, brand aflat în portofoliul Ursus Breweries, lansează campania “Milioane de beri pentru milioane de momente împreună” și îi premiază pe câștigători cu patru milioane de beri. Campanie specială de Sărbători, de la Timișoreana

Timișoreana continuă tradiția de a fi alături de români în momentele importante și acum este din nou aproape de ei, reamintindu-le să celebreze fiecare moment de revedere așa cum se cuvine, cu o masă bogată și o bere bună. Campania se desfășoară în perioada 1 noiembrie 2021 – 31 ianuarie 2022. Mecanismul este simplu: la cumpărarea unei Timișoreana în ambalaj promoțional, cauți sub capac mesajul câștigător și dacă ai caștigat, ridici premiul din magazinele partenere (lista lor este disponibilă pe site-ul Timișoreana).

Campania va fi declinată pe TV, radio, digital, retail.

Timișoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718. Brandul face parte din portofoliul Ursus Breweries, alături de URSUS, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Grolsch, Azuga și St. Stefanus sau marca de hard-seltzer Viper. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International. 

Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
Rotocol de cașcaval de la Lăptăria cu Caimac
În rotițe de 280 de grame, vidat și împachetat în hârtie fină, Rotocol de cașcaval completează seria brânzeturilor de la Lăptaria cu...
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
O nouă colecție Brâncoveanu Vinars
Vinarsul Brâncoveanu, prin colecții exclusive, extra maturate și realizate în ediții limitate, omagiază și aduce în actualitate...
Campanie de comunicare de la Edenia
Campanie de comunicare de la Edenia
Lansată în luna noiembrie a acestui an, ultima campanie semnată Edenia – „Campionii știu ce mănâncă! Cu Edenia și tu știi!” face...
Nuanțe noi Loncolor Expert Oil Fusion
Nuanțe noi Loncolor Expert Oil Fusion
Începând cu această toamnă, gama de produse pentru colorarea părului – fără amoniac – Loncolor Expert Oil Fusion și-a îmbogățit...
Relansare hârtie igienică umedă Zewa
Relansare hârtie igienică umedă Zewa
Brandul Zewa, lider de piață pe segmentul hârtie igienică și batiste din hârtie (conform Retail Audit Nielsen), relansează gama de hârtie...
Ambalaj nou pentru Laptele Barista
Ambalaj nou pentru Laptele Barista
Meggle își perfecționează portofoliul, relansând Laptele Barista într-un ambalaj nou și cu o rețetă îmbunătățită, cu mai multă...