real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu | Progresiv

Incepand cu data de 30 august a.c., sediul central al companiei real,- Hypermarket Romania s-a mutat intr-o noua cladire, situata in apropierea fostului sediu si avand urmatoarele date de contact:Bd. Theodor Pallady nr. 51 N, Sector 3 Bucuresti,Cod postal 032258. real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu

Noul sediu este unul modern, cu spatii luminoase, situat la etajele superioare ale magazinului real,- Pallady. Suprafata totala utila de 6.500 mp ii va gazdui pe cei 350 de angajati real,- care lucreaza in birourile centrale.

Cladirea multifunctionala structurata pe trei niveluri dispune de spatii de birouri, sali de conferinte, sala de mese si alte utilitati. Pentru intalniri, atat cu partenerii de afaceri cat si pentru cele interne sunt prevazute un numar de 35 de sali de conferinte.

Totodata, sediul dispune de un cabinet medical si de 185 de locuri de parcare rezervate pentru angajatii real,-. Pe langa structura functionala a spatiilor de lucru configurate in sistem „open space”, cladirea intruneste cerintele unui sediu modern „eco friendly” conceput sa fie orientat catre managementul eficient al resurselor. Astfel, design-ul ferestrelor maximizeaza patrunderea luminii naturale, iar calitatea acestora asigura reducerea la minim a schimbului de caldura cu exteriorul.

Sistemul de iluminat si sistemele de monitorizare si control ale temperaturii contribuie la economisirea energiei pe termen lung. In acelasi spirit al orientarii catre protectia mediului inconjurator s-a prevazut un sistem performant de copiatoare care asigura economisirea hartiei cu 50%; in plus, este folosita tehnologia bazata pe imprimarea cu ceara termala. Colectarea selectiva si reciclarea sunt alte elemente care intregesc orientarea ecologica a cladirii.

Reteaua informatica a fost realizata tinand cont de necesitatile companiei si este prevazuta suplimentar cu internet whireless atat pentru angajati, care pot folosi reteaua companiei din orice spatiu al cladirii, cat si pentru vizitatori, in spatiile special alocate in acest scop.

„Decizia mutarii birourilor centrale este o urmare a planului strategic de a uni diviziile de vanzari METRO GROUP Romania intr-un centru de afaceri modern multifunctional, dar si eco friendly, confirmand astfel extinderea si consolidarea activitatii noastre pe piata romaneasca de retail. Iata de ce suntem bucurosi ca beneficiem de un spatiu optim care raspunde necesitatilor actuale dar si viitoare ale companiei ” – a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket Romania. 

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Plant-based, pe traseul transformării de la nișă la experiență senzorială în masă
După ritmul de creștere galopant al pieței de produse plant-based cu care producătorii s-au obișnuit în ultimii ani, 2024 ar putea fi definit...
Viorel Leca, gebruder weiss piata de transport. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Viorel Leca, Gebrüder Weiss: România nu este doar un punct de expansiune în regiune
Chiar dacă începutul anului a adus o scădere în traficul internațional și o contracție în consum, piața de transport a intrat pe un trend de...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Casa del pan magazin specializat brutarie concept de magazin cu paine. paine in brutarie artizanala. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Casa del Pan, conceptul în care pâinea devine destinație
Construit în jurul unui produs care se găsește pe masa tuturor românilor, conceptul Casa del Pan este un exemplu foarte bun de cum poți crește...
Allan Anderson Virgil Iantu Nawaf Salameh JA.AR Single Malt Whisk
Alexandrion Group extinde portofoliul de whisky cu JA.AR Single Malt Whisky 
Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunță lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky. Acest produs este dedicat tinerilor...
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa va investi anul viitor în Bulgaria peste 31 de milioane de euro
Lanțul de supermarketuri Billa va investi anul viitor pe piața din Bulgaria peste 31 de milioane de euro, mai mult de jumătate din buget fiind...