real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu | Progresiv

Incepand cu data de 30 august a.c., sediul central al companiei real,- Hypermarket Romania s-a mutat intr-o noua cladire, situata in apropierea fostului sediu si avand urmatoarele date de contact:Bd. Theodor Pallady nr. 51 N, Sector 3 Bucuresti,Cod postal 032258. real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu

Noul sediu este unul modern, cu spatii luminoase, situat la etajele superioare ale magazinului real,- Pallady. Suprafata totala utila de 6.500 mp ii va gazdui pe cei 350 de angajati real,- care lucreaza in birourile centrale.

Cladirea multifunctionala structurata pe trei niveluri dispune de spatii de birouri, sali de conferinte, sala de mese si alte utilitati. Pentru intalniri, atat cu partenerii de afaceri cat si pentru cele interne sunt prevazute un numar de 35 de sali de conferinte.

Totodata, sediul dispune de un cabinet medical si de 185 de locuri de parcare rezervate pentru angajatii real,-. Pe langa structura functionala a spatiilor de lucru configurate in sistem „open space”, cladirea intruneste cerintele unui sediu modern „eco friendly” conceput sa fie orientat catre managementul eficient al resurselor. Astfel, design-ul ferestrelor maximizeaza patrunderea luminii naturale, iar calitatea acestora asigura reducerea la minim a schimbului de caldura cu exteriorul.

Sistemul de iluminat si sistemele de monitorizare si control ale temperaturii contribuie la economisirea energiei pe termen lung. In acelasi spirit al orientarii catre protectia mediului inconjurator s-a prevazut un sistem performant de copiatoare care asigura economisirea hartiei cu 50%; in plus, este folosita tehnologia bazata pe imprimarea cu ceara termala. Colectarea selectiva si reciclarea sunt alte elemente care intregesc orientarea ecologica a cladirii.

Reteaua informatica a fost realizata tinand cont de necesitatile companiei si este prevazuta suplimentar cu internet whireless atat pentru angajati, care pot folosi reteaua companiei din orice spatiu al cladirii, cat si pentru vizitatori, in spatiile special alocate in acest scop.

„Decizia mutarii birourilor centrale este o urmare a planului strategic de a uni diviziile de vanzari METRO GROUP Romania intr-un centru de afaceri modern multifunctional, dar si eco friendly, confirmand astfel extinderea si consolidarea activitatii noastre pe piata romaneasca de retail. Iata de ce suntem bucurosi ca beneficiem de un spatiu optim care raspunde necesitatilor actuale dar si viitoare ale companiei ” – a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket Romania. 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...