real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu | Progresiv

Incepand cu data de 30 august a.c., sediul central al companiei real,- Hypermarket Romania s-a mutat intr-o noua cladire, situata in apropierea fostului sediu si avand urmatoarele date de contact:Bd. Theodor Pallady nr. 51 N, Sector 3 Bucuresti,Cod postal 032258. real,- Hypermarket Romania se muta intr-un nou sediu

Noul sediu este unul modern, cu spatii luminoase, situat la etajele superioare ale magazinului real,- Pallady. Suprafata totala utila de 6.500 mp ii va gazdui pe cei 350 de angajati real,- care lucreaza in birourile centrale.

Cladirea multifunctionala structurata pe trei niveluri dispune de spatii de birouri, sali de conferinte, sala de mese si alte utilitati. Pentru intalniri, atat cu partenerii de afaceri cat si pentru cele interne sunt prevazute un numar de 35 de sali de conferinte.

Totodata, sediul dispune de un cabinet medical si de 185 de locuri de parcare rezervate pentru angajatii real,-. Pe langa structura functionala a spatiilor de lucru configurate in sistem „open space”, cladirea intruneste cerintele unui sediu modern „eco friendly” conceput sa fie orientat catre managementul eficient al resurselor. Astfel, design-ul ferestrelor maximizeaza patrunderea luminii naturale, iar calitatea acestora asigura reducerea la minim a schimbului de caldura cu exteriorul.

Sistemul de iluminat si sistemele de monitorizare si control ale temperaturii contribuie la economisirea energiei pe termen lung. In acelasi spirit al orientarii catre protectia mediului inconjurator s-a prevazut un sistem performant de copiatoare care asigura economisirea hartiei cu 50%; in plus, este folosita tehnologia bazata pe imprimarea cu ceara termala. Colectarea selectiva si reciclarea sunt alte elemente care intregesc orientarea ecologica a cladirii.

Reteaua informatica a fost realizata tinand cont de necesitatile companiei si este prevazuta suplimentar cu internet whireless atat pentru angajati, care pot folosi reteaua companiei din orice spatiu al cladirii, cat si pentru vizitatori, in spatiile special alocate in acest scop.

„Decizia mutarii birourilor centrale este o urmare a planului strategic de a uni diviziile de vanzari METRO GROUP Romania intr-un centru de afaceri modern multifunctional, dar si eco friendly, confirmand astfel extinderea si consolidarea activitatii noastre pe piata romaneasca de retail. Iata de ce suntem bucurosi ca beneficiem de un spatiu optim care raspunde necesitatilor actuale dar si viitoare ale companiei ” – a declarat Michel Lamoot, director general real,- Hypermarket Romania. 

Generative AI investitii in dezvoltare
Șapte din zece organizații cresc investițiile în inteligența artificială generativă
Gradul de adopție a inteligenței artificiale generative (Gen AI) a ajuns într-o fază cheie, șapte din zece participanți (67%) la cea mai...
Sebastian Popescu EY Romania
Companiile românești intensifică accesarea fondurilor europene
Un nou sondaj EY pune în evidență tendințele și provocările întâmpinate de companiile românești în accesarea schemelor de ajutor de stat...
produse cosmetice naturale fara sulfati si aluminium crema de fata seruri naturale industria de beauty in 2025 studiu marketing reveal research vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aproape jumătate dintre români consideră cosmeticele naturale ca fiind esențiale
45% dintre români consideră foarte important ca produsele cosmetice pe care le utilizează să fie naturale, iar principalele criterii de alegere a...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...