Covalact lupta pentru „Gustul Adevarat de Tara” | Progresiv

Producatorul de lactate Covalact va investi peste 1,3 milioane euro in perioada 2010 – 2011, ca parte a planului de dezvoltare ce presupune cresterea calitatii produselor, diversificarea portofoliului si marirea capacitatilor de productie si logistica. Compania a investit deja peste 1,5 milioane de euro in acest scop, in ultimii doi ani. Covalact lupta pentru „Gustul Adevarat de Tara”

In prezent, Covalact a lansat o noua campanie de sporire a notorietatii brandului Covalact de Tara si de crestere a cotei sale de piata. Sloganul noii campanii este „Covalact de tara. Prea bun. Prea ca la tara”.
Noua campanie de comunicare propune o adresare directa, emotionala, pe intelesul tuturor, precum si un personaj puternic si autentic romanesc, ce exprima valorile marcii: Coana Chiva, interpretata de actrita Natasa Raab. Asemeni Covalact de Tara, Coana Chiva nu face niciun compromis pentru a aduce pe masa romanilor gustul adevarat de tara, aceasta fiind directia de comunicare a companiei. Urmand prioritatile producatorului de lactate, comunicarea va fi initial concentrata pe sortimentele de iaurt ale Covalact. Campania include componente advertising (spot TV, print, PR) si BTL (actiuni de sampling la nivel national).

De asemenea, anul acesta Covalact va investi peste 1 milion de euro in campania de comunicare, cuprinzand activitati de cercetare de piata, creatie, productie, difuzare si sampling national pentru promovarea brandului.
In acelasi timp, compania are in plan extinderea distributiei la nivel national, atat prin intermediul marilor retele comerciale internationale din Romania, cat si prin intermediul distribuitorilor. In prezent, produsele companiei sunt disponibile in cele mai importante orase din Romania, iar pana la sfarsitul anului, accentul va fi pus si pe extinderea capacitatilor logistice.

Covalact este lider de piata pe segmentul cottage cheese cu brandul „Branzica de Casa” si in top 10 producatori pentru restul categoriilor de produse lactate prin produsele sub brandul Covalact de Tara. Piata de profil este impartita la nivel national de peste 200 de producatori.
„Cele mai bine vandute produse ale noastre sunt in prezent Branzica de Casa si produsele din lapte de capra, Covalact fiind prima companie care a lansat produse in aceste categorii. Un alt segment care are o evolutie foarte buna din punctul nostru de vedere este cel al iaurturilor, unde vom si extinde in toamna gama de produse cu variantele cu fructe. De asemenea, de curand, Covalact a lansat produsele din gama Sana si Kefir sub brandul propriu”, a spus Mihai Neagu, Sales & Marketing Director, Covalact.

Portofoliul de produse al companiei acopera intrega gama de lactate, de la iaurt, smantana, branza proaspata, branza Fagaras, lapte de consum, chefir, frisca, unt, cascaval, lapte praf, pana la produse care au inovat piata, precum cele fabricate din lapte de capra.
Covalact estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu anul 2009, cand compania a inregistrat venituri de peste 25 milioane de euro.

Infiintata in anul 1969, Covalact este una dintre companiile cele mai importante pe piata romaneasca de produse lactate. In prezent, compania este detinuta de Fondul de investitii american SigmaBleyzer Southeast European Fund, care mai detine in Romania si brandul Lactate Harghita.
 

analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
4 din 10 coșuri Sezamo conțin cel puțin un superaliment
Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel...
TaxEU Forum Bucureti
Află modificările fiscale aduse de noul an la TaxEU Forum București!
Companiile se confruntă cu noi provocări la început de 2025, ca urmare a noilor modificări legislative anunțate, ce determină efecte importante...
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
FAN Courier va investi 40 de milioane de euro în 2025
FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a bugetat...
Victor Iancu, Partener, lider al departamentului de Strategie, EY România
Deficitele gemene ale României: iluzia stabilității și riscurile ascunse pentru viitorul economic
În termeni economici, termenul „deficite gemene” se referă la existența simultană a unui deficit bugetar - atunci când cheltuielile statului...
Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour trece în mandat gestiune 39 magazine din Franța
Carrefour a anunțat că va trece alte 39 de magazine din locații integrate în locații în sistem mandat gestiune, majoritatea hipermarketuri și...