Camelia Popescu, cora: Online-ul devine oglinda magazinului offline

Anul acesta retailerul cora și-a concentrat eforturile de dezvoltare pe zona de e-commerce și omnicanal, o direcție strategică pentru businessul companiei, alături de reinventarea hypermarketurilor pentru a răspunde cât mai bine noilor preferințe de consum, a spus Camelia Popescu, Director PR & PA cora. Camelia Popescu, cora: Online-ul devine oglinda magazinului offline

#creștere vs #vulnerabilități

În 2021 am investit în dezvoltarea online-ului și a noului concept de convenienţă cora Urban. Astfel, am dezvoltat un nou site, comerţul online fiind unul dintre pilonii strategici ai businessului cora nu doar în România, ci și la nivel european. Dezvoltarea multicanal este pariul retailerilor în actualul context. Prin urmare, am dezvoltat conceptul cora Urban, un magazin 3 în 1: proximitate, punct de ridicare a comenzilor din hypermarketul cora.ro și punct de aprovizionare pentru partenerii Glovo și Tazz. Formatul offline de shopping a avut de suferit din cauza restricţiilor, care au culminat în perioada octombrie 2021 – februarie 2022, când accesul în centrele comerciale a fost condiţionat de certificatul verde.

#noutăți

Retailul este un domeniu în care totul se întâmplă foarte rapid și care este sub semnul schimbării continue. Pentru a rămâne performant trebuie să fii cu un pas înainte. Anul trecut a însemnat o muncă de transformare, am refăcut de câteva ori planurile de business. De exemplu, am regândit universurile de consum în funcţie de noile preferinţe ale clienţilor. Așa s-au născut sau îmbogăţit game noi care ne diferenţiază. Tot anul trecut am regândit toate reţetele și am redus cantitatea de zahăr cu până la 30%, am regândit gamele de pâine artizanală, am lucrat pentru a aduce carne 100% din România. Ready to cook, ready to heat și ready to eat sunt concepte foarte căutate de clienţi, în care am investit încă dinainte de a deveni trenduri.

#piloni2022

Ne concentrăm eforturile de dezvoltare pe zona de e-commerce și omnicanal, o direcţie strategică în care credem foarte mult. cora Urban și proximitatea reprezintă un alt pilon de creștere prin care urmărim să fim aproape de clienţi și să mergem noi către ei. Ne reinventăm hypermarketurile ca să poată răspunde cât mai bine noilor preferinţe de consum și continuăm să investim în programul de fidelizare care este deja matur.

#provocări și #oportunităţi

Continuăm să evoluăm într-un context volatil, puţin predictibil. Din fericire avem deja această experienţă, a operării în condiţii de criză și am devenit mai rezilienţi, mai creativi și mai flexibili. Astăzi este greu să evoluezi pe baza unei strategii de business stabilită la începutul anului.

#expansiune

Continuăm dezvoltarea formatului cora Urban, ajuns la cinci magazine, cu noi puncte în București. Urmărim să avem 10 unităţi deschise până la finalul anului. În același timp suntem într-un proces amplu de remodelare a unora dintre hypermarketuri – cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza și cora Alexandriei în București, precum și cora Brătianu din Constanţa. Reducem suprafeţele comerciale ale acestor magazine cu aproximativ 15% și reorganizăm gamele de produse, dar și flowul magazinelor, astfel încât clienţii să parcurgă intuitiv spaţiul și să ajungă ușor la produsele preferate.

cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora, prezentă în România cu un business omnichannel care include 10 hypermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro, precum și 8 magazine...
cora continuă investițiile în rețeaua de proximitate cora Urban
cora continuă investițiile în rețeaua de proximitate cora Urban
Retailerul Cora continuă investițiile în extinderea rețelei de proximitate cora Urban și inaugurează două magazine noi în Capitală. Mai...

#digitalizare

Online-ul este în centrul strategiei de business a cora dinaintea pandemiei. Are un potenţial de creștere pe care l-am anticipat demult și care ne-a încurajat să investim. Anul 2021 a fost un an de investiţii în acest canal, în 2022 ne axăm pe consolidare. Online-ul devine oglinda magazinului offline – la cora avem listate online peste 40.000 de produse și creștem continuu numărul lor, astfel încât diferenţa dintre cele două formate devine tot mai mică.

cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Retailerul cora își consolidează prezența în online și anunță semnarea unui parteneriat cu Bringo. Peste 15.000 de produse alimentare și...
 Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să...
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Noul CEO al cora România este, începând din această lună, Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă și care are ca...
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
  cora continuă să dezvolte rețeaua de magazine de proximtate și pune pe harta retailului bucureștean cel de-al treilea magazin cora Urban....