FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption

Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption

Daniel Chorbadjian (Managing Director NielsenIQ Eastern Europe), Jovan Radosavljevic (Director General Coca-Cola HBC România), Paul Barnett (Managing Director Ursus Breweries), Daniel Gross (CEO Penny România), Lucija Vidis Roic (Project Leader, Core Member of the Consumer Goods Boston Consulting Group Budapest), Cristi Movilă (Eastern Europe General Manager & EMEA SVP VTEX), Dan Matei (Industry Leader B&T, Analytics Leader NielsenIQ România) și Andrei Elvădeanu (Director Cercetare Cantitativă iSense Solutions) sunt cei mai recenți speakeri confirmați la Conferința Progresiv - The Age of Disruption, ce are loc între 20-22 octombrie.

Aceștia se alătură celorlalți speakeri confirmați pentru cel mai mare eveniment de business dedicat industriei de retail & FMCG, precum:

  • Chris Roebuck - Keynote Motivational Speaker
  • Matthew Brown - Managing Director Ecochamber
  • Lenneke Schils - Global Insights Director FMCG GfK
  • Julien Munch - CEO Carrefour România
  • Ruxandra Târlescu - Partener Taxe, Liderul Industriei de Retail și FMCG, PwC România
  • Tiberiu Dănețiu - Marketing Director Auchan Retail România
  • Valer Hancaș - Corporate Affairs & Communication Director Kaufland România
  • Marius Luican - General Manager & Founder Reveal Marketing Research
  • Dorian Cazacu - Senior Client Director Ipsos România
  • Diana Scăunașu - Client Service Manager Consumer Panel Services GfK

Ce dezbatem la Conferința Progresiv - The Age of Disruption

Într-o industrie dinamică și sensibilă la orice schimbare în comportamentul de consum precum retailul, pandemia de COVID-19 a fost cel mai disruptiv factor care a dus la schimbarea regulilor jocului, a modificat substanțial tiparele de consum și a determinat jucătorii industriei să regândească de la zero strategii atent construite în ani întregi. Despre toate aceste modificări și ce rezervă viitorul industriei de retail dezbatem la Conferința Progresiv - The Age of Disruption, cel mai mare eveniment de profil din industria de retail & FCMG, în perioada 20-22 octombrie, la Hotel Internațional Sinaia.

“The Age of Disruption” marchează începutul unei noi ere în retail & FMCG, în care jucătorii învață să navigheze și să construiască într-un context încă incert, în care au în față un consumator nou, pentru care triggerele ce determină achiziția s-au schimbat, în care inovația, tehnologia, noile modele de business și rapiditatea adoptării acestora fac o diferență crucială în a rămâne relevanți în piață.

Timp de trei zile, vorbim despre noua față a retailului, digitalizare, personalizare, convenience și sustenabilitate. Vom lua pulsul industriei de retail și vom scoate la lumină noul portret al consumatorului marcat de pandemia de COVID-19, cât de importante devin elementele de personalizare, facilitățile de convenience, precum și noile strategii și modele de business ce pot aduce oportunități de creștere pentru piața locală.

În noua eră a retailului, canalul de e-commerce devine indispensabil, însă provocările legate de integrarea digitalului în strategia și activitatea zilnică vin la pachet cu alte pietre de încercare pentru retaileri și producători. Cum transformă această ecuație modelul de comerț clasic și cât de vitală este o strategie omnichannel?

Nu în ultimul rând, cum a schimbat ultimul an și jumătate modul în care s-au luat și adoptat decizii și strategii, ce înseamnă să fii un lider în retail în aceste vremuri turbulente și ce urmează din acest punct de vedere? Ce putem învăța din experiența piețelor mai dezvoltate care au simțit pe propria piele efectele noilor factori disruptivi? Cum arată viitorul în industria de retail și în ce măsură putem să profităm de provocările prezente pentru a le transforma în veritabile oportunități?

La Conferința Progresiv 2021 “The Age of Disruption” vă aducem raspunsuri prin key speech-uri, studii de caz, viziuni de business inovatoare, insighturi de la marile companii de market research și dezbateri pe subiectele cele mai “fierbinți” ale momentului. Toate acestea pentru a vă articula ideile, prognozele și așteptările pentru viitor.

Mai multe detalii despre conferință găsiți AICI.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content