Nawaf Salameh, Alexandrion Group: ”Pregătim România să înlocuiască Rusia pe producția de vodcă”

La cinci ani de la momentul în care a pus România pe harta producției de whiskey single malt, Nawaf Salameh, Președintele Alexandrion Group este decis să lanseze pe piață noi branduri de vodcă pentru a înlocui brandurile rusești eliminate de piața internațională după declașarea conflictului militar din Ucraina. Nawaf Salameh, Alexandrion Group: ”Pregătim România să înlocuiască Rusia pe producția de vodcă”

”Suntem ȋntr-un proces agresiv de ȋnlocuire a brandurilor de vodcă rusească eliminate din piaţa internaţională. Avem o echipă formată din experţi din mai multe părţi ale lumii, cu know-how vast, capabilă să producă cea mai bună vodcă. România este într-o poziție foarte bună și pregătesc România să înlocuiască Rusia pe producția de vodcă”, a declarat Nawaf Salameh.

Astfel, Alexandrion Group pregătește 10-20 de branduri care vor fi lansate în perioada următoare la nivel local și regional pentru a acoperi cerințele globale.

”Noi avem deja în România brandurile Alexander și Kreskova. Pregătim o lansare care este cumva independentă de tot contextul actual și care răspunde nevoii de local. Va fi o vodcă 100% românescă. Pe lângă acest produs, va urma un proces pe termen lung în care vom dezvolta această categorie și cerea pe acest segment, generată de sancțiunile impuse producătorilor ruși”, a mai punctat antreprenorul.

La ȋnceputul lunii martie, Alexandrion Group a încetat parteneriatul său cu producătorul de vodcă de origine rusă, Beluga Group, asumându-și pierderi ȋn valoare de aproximativ 1 milion de euro, ca parte a eforturilor sale de a-i susţine pe cei afectaţi de criza din Ucraina.

”Vodca rusească are un target aparte de consumator, deci nu e o piață simplă. Programul nostru prevede producția de vodcă atât pe plan local, cât și în alte piețe. Cele 20 de branduri vor fi produse în mai multe părți ale lumii și puse în piețele lor. Dar este o muncă incredibilă să convingi elita unei țări să aleagă produsul tău.

Pe lângă dezvoltarea portofoliului de vodcă, Alexandrion Group continuă planul de dezvoltare la nivel global, pe lista scurtă regăsindu-se o investiție într-o distilerie în Grecia care va fi operațională anul viitor, preluarea unui producător de băuturi alcoolice din regiunea Cognac (Franța), dar și deschiderea unor piețe noi precum Italia și Germania. În plus, producătorul va inaugura anul viitor o distilerie în New York, SUA. Investiţia, estimată inițial la 100 milioane dolari, va ajunge în final la 120-130 milioane dolari, pe fondul scumpirilor materialelor de construcție.

Alexandrion Group este unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de băuturi spirtoase și vinuri din România. Compania a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 1,3 miliarde de lei, iar pentru anul acesta ținta este de a menține ritmul ascendent.

Alexandrion Group intră pe piața din Japonia, unde va deschide o firmă de distribuție
Alexandrion Group intră pe piața din Japonia, unde va deschide o firmă de distribuție
Alexandrion Group, unul dintre cei mai mari producători români de băuturi spirtoase și vinuri, ce și-a extins semnificativ prezența la nivel...
Alexandrion Group: ”Targetăm retailul specializat pentru vânzarea Carpathian, primul single malt românesc”
Alexandrion Group: ”Targetăm retailul specializat pentru vânzarea Carpathian, primul single malt românesc”
La cinci ani de la demararea producției de whiskey single malt în fabrica din Pleașa, județul Prahova, Alexandrion Group, unul dintre cei mai...
Alexandrion Group are o nouă structură organizațională
Alexandrion Group are o nouă structură organizațională
Alexandrion Group are o nouă structură organizaţională care permite o gestionare mai eficientă a afacerilor grupului, care au cunoscut o...