FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cum funcționează Auchan Go, primul magazin 100% autonom al retailerului francez

Cum funcționează Auchan Go, primul magazin 100% autonom al retailerului francez

 

 

 

 

 

 

Auchan se alătură retailerilor care pariază pe magazinele autonome și conectate și deschide în Franța un concept similar conceptului Amazon Go. Vorbim despre un test la ”scară completă” care se integrează perfect în strategia figitală a retailerului francez.

”Continuăm să inovăm în ceea ce privește zona figitală după proiectul Auchan Minute. Ideea conceptului este de a smplifica procesul de cumpărare pentru un public ultra-conectat”, a declarat Jean Denis Deweine, Director General Auchan Franța.

Auchan Go are o suprafață de vânzare de 40 de metri pătrați și a fost inaugurat în campusul Facultății de Management EDHEC din Croix, în apropiere de Lille. Magazinul este 100% autonom și reprezintă un pas înainte în materie de tehnologii integrate prin comparație cu Auchan Minute. Astfel, pentru a face cumpărăturile, clienții trebuie să folosească aplicația Auchan Go, unde este suficient să introducă numărul de telefon și cel al cardului de credit. Odată finalizat acest pas, clienții pot intra în magazin scanând codul QR la terminalul de intrare.

În interior, Auchan Go este ”un concentrat” de tehnologie. 28 de camere analizează mișcările și postura fiecărui client, fără recunoaștere facială. În paralel, alte camere se concentrează pe produse. Acest sistem, dezvoltat de compania Cloudpick, este cuplat la o rețea de cântare poziționate sub rafturi care detectează numărul și produsele achiziționate. Odată terminate cumpărăturile, utilizatorul trece prin terminalul de ieșire, contravaloarea produselor fiind retrasă automat de pe card.

Un pariu reușit

Presa internațională descrie conceptul ca fiind un test reușit, magazinul având 250 de clienți pe zi. La nivel de sortimentație, magazinul pune la dispoziția clienților 500 de SKU-uri, livrate de la un hypermarket Auchan din proximitate.

”Sortimentația a fost construită cu clienții noștri, adresând nevoile acestora. În plus, oferim produsele la preț de hypermarket ceea ce este un atu”, a mai punctat executivul Auchan.

Înainte de a vorbi despre extinderea conceptului, retailerul francez spune că este nevoie de câteva luni de probă. ”Auchan Go se integrează perfect în zonele aglomerate, cum ar fi sediile multinaționalelor sau spitalele. Este un concept pe care îl punem instala în cele 30 de orașe în care suntem deja prezenți cu drive pietonal”, concluzionează Jean Denis Deweine.

Sursa foto: lineaires.com

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content