Cum arată cel mai nou concept store Mega Image [GALERIE FOTO]

Mega Image continuă să inoveze și inaugurează un nou format de magazin în București, în zona Piața Domenii, prin remodelarea spațiului din fostul magazin Mega Image Domenii 2. Noul magazin din Piața Domenii a fost redeschis într-un nou format care a avut ca punct de plecare produsele autohtone Gusturi Românești și Angst, reunind totodată zonele Wine Gallery, Fromagerie, Arc Bakery și Equilibrium.

„Inovația și inspirația sunt parte din identitatea Mega Image, așa că suntem mândri să lansăm un format de magazin unde clienții noștri se vor putea bucura de o experiență de cumpărături complet nouă. De această dată, ne-am îndreptat spre reinventarea unui loc recunoscut ca fiind tradițional, o piață, căreia i-am adăugat un plus de valoare printr-un nou format de magazin. Am readus la viață un spațiu convențional, care acum a căpătat o nouă misiune, aceea de a aduce clienților un plus de inspirație și o experiență unică.”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

În noul format, magazinul Mega Image din Piața Domenii folosește la maximum spațiul existent, pe verticală. Astfel, la nivelul subteran, iubitorii de brânzeturi pot descoperi Fromagerie, de unde vor putea alege din peste 135 de feluri de brânzeturi atât din România, cât și din regiuni faimoase pentru tradiția lor în prepararea acestor specialități, precum Franța, Olanda sau Italia. Tot pe același nivel, ca o completare firească, Wine Gallery vine în întâmpinarea clienților cu sute de sortimente de vin.

Spațiul central al magazinului se concentrează pe gusturile tradiționale, reunite prin alăturarea gamei consacrate de produse Angst alături de produsele din gama Gusturi Românești. Spațiul de la parter vine cu o sortimentație extinsă de produse românești, încadrate perfect într-un design cu motive tradiționale.

În plus, Mega Image din Piața Domenii vine și cu un nou sistem de expunere vrac a unei game extinse de produse din categoriile: condimente, ceaiuri, dulciuri, fructe uscate și confiate. Astfel, se reduce cantitatea de ambalaje din plastic utilizate, clienții având la dispoziție numai pungi de hârtie pentru ambalarea produselor la vrac. Tot la parter a fost inaugurată și o nouă zonă Arc Bakery, brand recunoscut pentru panificația artizanală și patiseria fină.

La etaj, a fost amenajat Equilibrium Health & Wellness, conceptul de „corner” specializat, menit să pună la dispoziția clienților o gamă extinsă de produse pentru un stil de viață echilibrat, sănătos și cât mai natural.

Noul format de magazin cu zone specializate este poziționat în imediata apropiere a magazinului Mega Image Domenii,  oferind împreună clienților o experiență completă la cumpărături. Astfel, noul magazin răspunde atât nevoilor de experimentare și de noi descoperiri ale clienților, cât și pasiunii pentru produsele românești – toate acestea suplimentar față de avantajele magazinului deja existent Mega Image, precum proximitatea și convenabilitatea.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România, cu o reţea ce cuprinde în prezent 700 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara şi alte oraşe din ţară. Retailerul este unul dintre cei mai importanți IKA prezenți pe piața locală, raportând pentru anul trecut o cifră de afaceri de 5,73 de miliarde de lei, în creștere cu 17% față de 2017.

Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image se listează pe Glovo și extinde serviciul de livrare rapidă a cumpărăturilor
Mega Image anunță parteneriatul cu Glovo pentru extinderea serviciului de livrare rapidă a cumpărăturilor online, care completează platforma...
Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
În paralel cu investițiile în extindere și modernizarea unităților existente, Mega Image a pariat anul trecut pe consolidarea zonei de...
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image trece de pragul de 900 de magazine la nivel național
Mega Image mizează pe expansiunea rețelei de magazine care, în luna octombrie, a depășit pragul de 900 de magazine la nivel național. Astfel,...